Ha szaküzletben veszek valamit (tehát nem rendelem), akkor visszavihetem a boltba, hogy nem kell és kérem vissza az árát?
Egy viszonylag drága stúdióhangszóróról lenne szó. Sajnos itthon kipróbáltam vásárlás után és nem tetszik, mert búg a táp, kikapcsoláskor egy hatalmasat pukkan és egyébként is teljesen vállalhatatlan.
Visszavihetem ilyen esetben a boltba?
A bolt ÁSZF-jéből úgy tűnik, hogy ez csak akkor lehetséges, ha megrendelték a terméket, azaz a szerződés az üzleten kívül jött létre.
Ez csak azért érdekes számomra, mert egy másik boltban is vettem már ezt-azt, és ott pl mindent meg kell, hogy rendelj, még ha a boltban veszed meg, akkor is netes rendelést csinálnak.
nincs elállási jog ilyen esetben
visszaviheted de nem kötelesek visszaadni a pénzt
max levásárolhatod náluk
Ha úgy gondolod, hogy a leírt dolgok hibás működés miatt vannak, és ezt elismerik a boltban, akkor kicserélik másikra (3 munkanapon belül). Nem szokott akadálya lenni annak, hogy másik félére, amit tartanak.
De ha csak azért vannak ilyen problémák, mert ez egy bóvli vacak, akkor nem kell kicserélniük. Próbálkozni azért lehet, mert vannak cégek, ahol nagyon rámennek a vásárlói elégedettségre.
Netes rendelés esetén lenne a 15 napos vásárlói elállási lehetőség, mivel úgy elvileg nem tudtad élőben megtekinteni és kipróbálni a vásárolt dolgot.
itt se tudtam...meg mondom ezek ilyen elég speckó boltok, ahol egy 30 ezres hangfal a legalalja a kinálatnak...
Másik boltban pl minden eladást webáruházas rendelésből csinálnak, tehát még akk is netes rendelésnek minősül, ha a boltban veszed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!