Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Februárban (idén) vettünk az...

Februárban (idén) vettünk az Auchanban egy Beko kombi hűtőt. Ma (4 hónapra rá) tönkrement az alsó (sima hűtő) része, a fagyasztó tökéletesen működik. Van valami tapasztalatotok?

Figyelt kérdés
Természetesen pont hó eleji nagybevásárlás után vagyunk. Egész nap a telefonon csüngve hívogattuk a szerviz számát ami a garanciajegyen megtalálható. Elérhetetlenek! Közel 6 számot hívogattunk folyamatosan (köztük az Auchant) senki nem tud semmit és segíteni sem tudnak (Hauser-t is aki gyártja a Beko-t) Gondoltam kézbe veszem a dolgokat (ha telefonon nem megy) odamentünk személyesen a Klauzál tér 6-ba ahol van a szerviz: sehol senki. Onnan elköltöztek. Valahova Budaörsre. Másik telefonszám az ablakban. Persze azt is fütyülnek felvenni. Köddé váltak?! Auchan nem tud semmit. Kihez lehet ilyenkor fordulni? Fogyasztóvédelem?!

2014. jún. 2. 18:26
 1/3 anonim ***** válasza:
2014. jún. 2. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

ne szaladgalj sehova!

az auchan a koteles segiteni,mashova ne menj!

veluk kotottel szerzodest vasarlaskor,hogy a gep ket evig kifogastalanul fog mukodni.

auichan nme tud semmit?!

ne hagyd magad lerazni! egyedul az auchan a felelos!

kerd az uzletvezetot,vegyetek fel jegyzokonyvet a k ifogasrol,ennyi.egyszeru.

2014. jún. 3. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
ne menj szervizbe, ne menj bekohoz, se hauserhez!
2014. jún. 3. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!