Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Ariston hőlégszivattyús...

Ariston hőlégszivattyús bojlerünk garanciáját érvényesíteni tudom-e, ha nem szakszervizzel szereltettük fel?

Figyelt kérdés

A BP-i szervizesek ezzel utasítottak el, amikor felhívtam őket, hogy 1,5 év alatt meghibásodott a bojler, valószínűleg éppen a hőlégszivattyú része - legalábbis a kiírt kódja szerint.

Ebben az esetben csak készpénzes lehet a javítás? És ha igen, mennyi lehet a hőlégszivattyú csere, vagy javítása. Ez az Ariston NUOS 120-as hőlégszivattyús bojler. Mert ha nem tudom ésszerű áron megjavíttatni, akkor az jó nay szivattyú lesz. (200.000 Ft volt)


Van valakinek tapasztalata? A válaszokat előre is köszönöm!



2013. nov. 6. 22:15
 1/2 anonim ***** válasza:

ha a garancia levélen egyértelműen az szerepel, hogy csak szak-szervizzel üzembe helyezve (Jegyzőkönyv kitöltve, lebélyegezve) van rá garancia, "jó nagy szivattyú lesz"!

...mert csak Fizető javításra vállalják.

2013. nov. 7. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Nem. A beüzemelést csak a szerződött szervíz végezheti el, és ezt pecséttel, aláírással kell érvényesítenie, különben neked kell állni garancia időn bellül is a javítást. Vill.szer.
2013. dec. 2. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!