Villanymotor nem jön széjjel? A többi lent.
Ebben a motorban 6303 -as csapágy van Külső átmérője 47 mm.
Ahhoz kicsi a palástfelület, hogy gond legyen szétszedni.
Ha én csinálnám:
Gondosan kicsavarnék minden pajzs rögzítő csavart,
letennék a betonra egy keményfa lapot,keresnék egy keménykötésű csávót,ha én nem vagyok az, akkor lecserélném magam.
Megemelnénk ketten a motort 10-20 centire a fától ,a tengelyvéggel lefele tartva,majd egy összehangolt ejtést hajtunk végre a tengelyvégre,általában az állórész az első pajzzsal ilyenkor ijedtében lezuhan és a hátsó pajzs a forgórésszel fent marad.ha mégsem,akkor meg kell ismételni.A hátsó csapágyról a pajzsot fakalapáccsal le lehet csalni ,esetleg egy gázmelegítővel a csapágy környékét lehet melegíteni.
Hasznos válasz nagyon hasznos énis gondoltam erre. :)
Úgy csináltam, hogy a hátsó deknit csapágylehúzól leszedtem mert pár mm-re kijött és szerencsére bele tudtam akasztani a lábakat ezért sikeresen le is jött. A következő lépésbe a kihúzott tengelyen ugye a fennmaradt első deknit azt melegítéssel szedtem már le.
Szerencsésen megoldottad a szerelési problémádat.A hátsó pajzs csapágylehúzóval való lehúzása nem éppen illendő módszer.A nagy erőkar,vékony falvastagság (pajzs sugara-csapágy Dk/2) miatt akár el is törhetted volna a pajzsot.
A lényeg,hogy sikerült.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!