Nincs vmi rendelet, jogszabály erre?
A bajom a következő: kb. fél éve járt le a jótállás egyik háztartási gépemre. Egy hónapja elromlott, nem kicsit.
Felvettem a kapcsolatot az eladó céggel, akik felajánlották, hogy kijönnek érte, elviszik a szervízbe, majd kihozzák.
Így is történt, a végén fizettem 20 E alatti összeget szerelési díj néven. Hétfőn elvitték, szombaton hozták.
De ugyanúgy nem működött megfelelően.
Rákövetkező hétfőn jeleztem ismét a cégnek a problémát, megint kijöttek érte és elvitték....
Már egy hónapja nem tudom használni a masinámat! :( mert nincs itt...
A cég csak annyit "árult el", hogy még a szervizben van, és tesztelik, bla-bla.... de nem árulják egy a szerviz nevét, elérhetőségét.
Mit tudok tenni?
Meg tehet ilyen egy szerviz, hogy (most második alkalommal) már 3 hete ott a gép és nem mond semmit? Bocs, nem akarom elárulni, hogy milyen gépről van szó, nehogy magukra ismerjenek...és szívjak a végén.
Szóval nincs vmi határidő, amihez tartani kéne magukat? Így hogy már nincs garancia, addig húzhatják az időt, amíg akarják?
Igen, garanciális időben van ilyen, hogy "törekedni kell arra, hogy 15 napon belül megtörténjen a javítás". Kölcsönkészüléket nem kötelesek biztosítani.
De mivel lejárt a garancia ezért semmi felé kötelezettsége nincs a szerviznek, sajnos ilyen törvények vannak.
Viszont nem tudom milyen készülékről van szó, és pontosan mit értesz az alatt, hogy lejárt a garanciája? Mert a normál garancián túl létezik szavatossági garancia, amiről általában nem tájékoztatják sehol a vevőket, mert szeretik el mismásolni. Ha írsz privit esetleg segítek, vagy adok tanácsot! Üdv
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!