Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Nincs vmi rendelet, jogszabály...

Nincs vmi rendelet, jogszabály erre?

Figyelt kérdés

A bajom a következő: kb. fél éve járt le a jótállás egyik háztartási gépemre. Egy hónapja elromlott, nem kicsit.

Felvettem a kapcsolatot az eladó céggel, akik felajánlották, hogy kijönnek érte, elviszik a szervízbe, majd kihozzák.

Így is történt, a végén fizettem 20 E alatti összeget szerelési díj néven. Hétfőn elvitték, szombaton hozták.

De ugyanúgy nem működött megfelelően.

Rákövetkező hétfőn jeleztem ismét a cégnek a problémát, megint kijöttek érte és elvitték....

Már egy hónapja nem tudom használni a masinámat! :( mert nincs itt...

A cég csak annyit "árult el", hogy még a szervizben van, és tesztelik, bla-bla.... de nem árulják egy a szerviz nevét, elérhetőségét.

Mit tudok tenni?

Meg tehet ilyen egy szerviz, hogy (most második alkalommal) már 3 hete ott a gép és nem mond semmit? Bocs, nem akarom elárulni, hogy milyen gépről van szó, nehogy magukra ismerjenek...és szívjak a végén.


Szóval nincs vmi határidő, amihez tartani kéne magukat? Így hogy már nincs garancia, addig húzhatják az időt, amíg akarják?


2012. júl. 18. 11:41
 1/2 anonim ***** válasza:
Próbáltam utánaolvasni, és ha jól értem, akkor 15 nap a szervíz határidő. De ha letellik, az még nem kötelezi őket a cserére, szóval kicsit fura dolog. Viszont ha ha 3 hete ott van, akkor a legkevesebb, hogy cseregépet biztosítanak, merthogy "jelentős kellemetlenség nélkül" kell megoldaniuk a problémát. Szóval szerintem fordulj a fogyasztóvédelemhez, ha nem hajlandóak lépni az ügyben.
2012. júl. 18. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Igen, garanciális időben van ilyen, hogy "törekedni kell arra, hogy 15 napon belül megtörténjen a javítás". Kölcsönkészüléket nem kötelesek biztosítani.

De mivel lejárt a garancia ezért semmi felé kötelezettsége nincs a szerviznek, sajnos ilyen törvények vannak.

Viszont nem tudom milyen készülékről van szó, és pontosan mit értesz az alatt, hogy lejárt a garanciája? Mert a normál garancián túl létezik szavatossági garancia, amiről általában nem tájékoztatják sehol a vevőket, mert szeretik el mismásolni. Ha írsz privit esetleg segítek, vagy adok tanácsot! Üdv

2012. júl. 19. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!