Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Mit csinálhatok, ha a cseregar...

Mit csinálhatok, ha a cseregaranciás botmixeremet nem cserélik ki már több, mint 2hónapja?

Figyelt kérdés
Vettünk az Eurinicsban egy Philips botmixer. Elromlott, pedig semmi komolyat nem csináltam vele, csak a kislányom gyümölcseit pépesítettem. Visszavittük január 12-én, mert cseregaranciás, még januárra ígérték, hogy kicserélik, még mindig semmi, már többször bementem, hogy mi van vele, de mindig leráztak, hogy majd jövőhéten.
2011. márc. 31. 13:06
 1/8 anonim válasza:
87%
Lehet, hogy nincs készleten, megrendelték, de nem jött meg. Az viszont nem árt, ha írsz a panaszkönyvbe. legalább nyoma lesz, hogy többször érdeklődtél.
2011. márc. 31. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
86%
Én is a panaszkönyvbe való beírást javaslom, akkor is, ha szóban bármit is ígérnek. A szó elszáll, és csak az írásos dokumentummal tudod igazolni a minőségi kifogásodat. Bele kell írni, hogy te kéred a cserét, vagy a pénzt. 14 napon belül muszáj lenne nekik intézkedni. Ne hagyd magad lerázni akkor sem, ha esetleg készlethiányra hivatkoznak. Az az ő bajuk, nem a tiéd. Azért vetted, hogy használni tudd, nem azért, hogy a helyet foglalja. Írhatsz a panaszkönyvbeni bejegyzéssel párhuzamosan az Euronics ügyfélszolgálatára tértivevénye levelet, amiről legyen másolatod. Ha ez segít, akkor a fogyasztóvédelemhez kell fordulni, de ők már csak akkor foglalkoznak az üggyel, ha papírokkal tudod igazolni a minőségi kifogást. Ügyes légy. Én a Tescoval csináltam így végig.
2011. márc. 31. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim válasza:
79%
Szerintem se legyél ennyire türelmes. Úgy menj be, hogy ha most sincs ott akkor intézkedsz. Határozd el magad. Próbáld kérni, hogy levásárolhasd az árát egy másik botmixerre.
2011. márc. 31. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 Olga néni ***** válasza:
Fogyasztóvédelem. Azt nem szeretik.
2011. márc. 31. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 bp1985 ***** válasza:
Az euronics meg főleg nem. Elég egy érdekes banda dolgozik ott. Egyik ismerősöm dolgozott ott, bevitték gariba a terméket, és közölték vele, hogy csináljon benne még kárt, hogy ne kelljen cserélni. Akkor állt fel az asztaltól, és közölte, hogy viszlát.
2011. márc. 31. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
A Fogyasztóvédelem nemcsak azzal foglalkozik, hogy a hibás terméket a bolt nem cseréli ki. Én egyszer a LIDL-ben vettem egy telefont, a bolt nem volt hajlandó lepecsételni a garanciajegyet, küldözgettek ide-oda. Végül dühös lettem rájuk elmentem a Fogyasztóvédelemhez, és ők intézkedtek.
2011. ápr. 5. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Mit sikerült intézned?
2011. ápr. 5. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Múlt hét csütörtökön bementem megkérdezni, hogy mi van a mixerrel és pont ott találtam azt a srácot, aki ezt intézte, eddig akár hányszor bementem mindig beteg volt. Mondtam neki, hogy már 2,5 hónapja itt van náluk stb... Elkezdett telefonálni, mondta hogy ezen a héten biztos kicserélik, mert ha nincs is ilyen típusú másikat is választhatok helyette. Hétfőn hívott, hogy mehetek érte a héten. Tegnap kicserélték. Már hétfőn akartam írni, de aztán gondoltam amíg nincs a kezemben, addig nem iszok előre a medve bőrére.
2011. ápr. 6. 12:24

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!