Mit csinálhatok, ha a cseregaranciás botmixeremet nem cserélik ki már több, mint 2hónapja?
Figyelt kérdés
Vettünk az Eurinicsban egy Philips botmixer. Elromlott, pedig semmi komolyat nem csináltam vele, csak a kislányom gyümölcseit pépesítettem. Visszavittük január 12-én, mert cseregaranciás, még januárra ígérték, hogy kicserélik, még mindig semmi, már többször bementem, hogy mi van vele, de mindig leráztak, hogy majd jövőhéten.2011. márc. 31. 13:06
1/8 anonim válasza:
Lehet, hogy nincs készleten, megrendelték, de nem jött meg. Az viszont nem árt, ha írsz a panaszkönyvbe. legalább nyoma lesz, hogy többször érdeklődtél.
2/8 anonim válasza:
Én is a panaszkönyvbe való beírást javaslom, akkor is, ha szóban bármit is ígérnek. A szó elszáll, és csak az írásos dokumentummal tudod igazolni a minőségi kifogásodat. Bele kell írni, hogy te kéred a cserét, vagy a pénzt. 14 napon belül muszáj lenne nekik intézkedni. Ne hagyd magad lerázni akkor sem, ha esetleg készlethiányra hivatkoznak. Az az ő bajuk, nem a tiéd. Azért vetted, hogy használni tudd, nem azért, hogy a helyet foglalja. Írhatsz a panaszkönyvbeni bejegyzéssel párhuzamosan az Euronics ügyfélszolgálatára tértivevénye levelet, amiről legyen másolatod. Ha ez segít, akkor a fogyasztóvédelemhez kell fordulni, de ők már csak akkor foglalkoznak az üggyel, ha papírokkal tudod igazolni a minőségi kifogást. Ügyes légy. Én a Tescoval csináltam így végig.
3/8 anonim válasza:
Szerintem se legyél ennyire türelmes. Úgy menj be, hogy ha most sincs ott akkor intézkedsz. Határozd el magad. Próbáld kérni, hogy levásárolhasd az árát egy másik botmixerre.
4/8 Olga néni válasza:
Fogyasztóvédelem. Azt nem szeretik.
5/8 bp1985 válasza:
Az euronics meg főleg nem. Elég egy érdekes banda dolgozik ott. Egyik ismerősöm dolgozott ott, bevitték gariba a terméket, és közölték vele, hogy csináljon benne még kárt, hogy ne kelljen cserélni. Akkor állt fel az asztaltól, és közölte, hogy viszlát.
6/8 anonim válasza:
A Fogyasztóvédelem nemcsak azzal foglalkozik, hogy a hibás terméket a bolt nem cseréli ki. Én egyszer a LIDL-ben vettem egy telefont, a bolt nem volt hajlandó lepecsételni a garanciajegyet, küldözgettek ide-oda. Végül dühös lettem rájuk elmentem a Fogyasztóvédelemhez, és ők intézkedtek.
8/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Múlt hét csütörtökön bementem megkérdezni, hogy mi van a mixerrel és pont ott találtam azt a srácot, aki ezt intézte, eddig akár hányszor bementem mindig beteg volt. Mondtam neki, hogy már 2,5 hónapja itt van náluk stb... Elkezdett telefonálni, mondta hogy ezen a héten biztos kicserélik, mert ha nincs is ilyen típusú másikat is választhatok helyette. Hétfőn hívott, hogy mehetek érte a héten. Tegnap kicserélték. Már hétfőn akartam írni, de aztán gondoltam amíg nincs a kezemben, addig nem iszok előre a medve bőrére.
2011. ápr. 6. 12:24
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!