Vettem egy új Gorenje mikrót kb. 3 hete. Ha huzamosabb ideig használom, pl. 5 percig, miután befejezi a melegítést, kikapcsol pár percre. Az idő a kijelzőn nullázódik. Pár perc után ismét működik. Mi lehet a baja? Vagy én csinálhatok valamit rosszul?
Nem tudom, de szerintem a kérdésből simán kilehet szűrni mi a problémám. Az hogy leáll, és csak pár perc múlva működik, tehát addig nem…(itt a lényeg azon a pár percen van ami közben nem működik, ha akarom ha nem). 2-es! Igen te beletrafáltál.
Mindegy. Az értelmes válaszokat köszönöm szépen!
Én is a túlmelegedésre tippelek. Érdemes lenne jelezni a forgalmazónak, hogy mit tehetsz. Gondolom garis készülék, szóval élni kell ezzel.
Akik meg értetlenkedtek, azok szerintem csak unalmukban szőrszálhasogatnak.
Én laikusként( értsd ez alatt, hogy nem vagyok szakember, vagy hozzáértő, csak egy egyszerű háziasszony, aki 30 éve használ mikrót) értettem a kérdést. Mert a köznyelv amúgy simán így használja.
Volt már hogy hívtam szerelőt, és elmondtam neki mi a tapasztalatom, és ugyanezzel a fellengzős stílussal jött, mert hogy nem fogalmazok pontosan. Hát csak jelzem, hogy a tisztázó kérdések ezért vannak. Van egy hibajelenség, amit a saját szavaimmal elmondok. Egy normális szerelő, akibe némi empátia is szorult, elkezdi feltenni a kérdéseket, mert már van annyi tapasztalata, hogy az én felületesebb elmondásomból sejti, hol keresse a problémát.
Szóval lehet itt ledorongolni a kérdezőt, de ti nagy hozzáértő szakemberek, nyugodtan szégyelljétek magatokat.
4# Imádlak!!!
Bennem is felmerült, ha neki hozzáértőként nem egyértelmű a kérdés, miért nem próbál + info-hoz jutni a válasz megadásához:)
Mert itt szívességből kaphatsz segítséget, ha szimpatikusan állsz hozzá.
Ha.
Fizető ügyfélnél kicsit más a helyzet, de ott is lehetséges bizonyos pszichológiai szűrés. Például ahogy megszólal, arcoskodik, elvágja magát, viszonlátás... Nem kötelező mindenkinek dolgozni, már aki ad magára. Marad esetleg olyan szaki, aki elvállal, de az meg lehet, hogy olyan is, megnézheted magad.
Úgyhogy szemtelenkedni lehet, legfeljebb marad a háziasszonyi support.
"Nem tudom, de szerintem a kérdésből simán kilehet szűrni mi a problémám."
Egyértelműen nem lehetett. Épp ezért másztál ebbe a gödörbe.
Neked nyilvánvalóan egyértelmű mert ismered a problémád részleteit. Ezt átadni nem sikerült túl jól.
Nem baj. Nem haragszom. Majd legközelebb...
"miért nem próbál + info-hoz jutni a válasz megadásához"
Próbáltuk!!
Végül sikerült is, csak neked ez kiverte a biztosítékot.
"Akik meg értetlenkedtek, azok szerintem csak unalmukban szőrszálhasogatnak."
Én annyit mondhatok, hogy részemről alapvető elvárás hogy egy kérdésbe legalább annyi energiát fektessen a kérdező hogy a problémája lehetőleg egyértelmű legyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!