A hőszivattyú rendszerünk új kültéri és beltéri egységet kapott, csak a 7 éves vezérlőpanel maradt. A gyártó meg akarja tagadni a garanciát , mert nem árnyékolt a meglévő vezérlőkábel a vezérlő- és az új egységek között. Miért gond ez?
Mert az árnyékolás nélküli vezérlőkábel miatt a berendezés zavarérzékeny lehet ami kiszámíthatatlan működést okozhat.
A kiszámíthatatlan működés miatt pedig a felhasználó jogtalan garancia igényt nyújthat be ami mindenféle bonyodalomhoz vezet.
A gyártó előírhatja a beépítés műszaki paramétereit ami a garancia feltétele, hiszen a garancia csak a gyártói hibákra érvényes (gyártó hibájából bekövetkezett meghibásodás, tervezési hiba, nem megfelelő minőségű alkatrészek, stb).
learnyekolod valamivel
napernyo
Nem te vagy az egyetlen akinek ennyi idős hőszivattyúja gyakorlatilag kuka lett. Sőt átlagba ennyit bírnak.
Mennyi lett a javítási költség?
"A gyártó meg akarja tagadni a garanciát , mert nem árnyékolt a meglévő vezérlőkábel a vezérlő- és az új egységek között. Miért gond ez?"
Ez azért gond, mert ha kicseréled árnyékoltra, akkor garis lesz, így pedig nem.
Működik így is, csak hiba esetén nem tudod bizonyítani az igazad.
Csak annak van igaza aki adja a garanciát.
Mást úgy se tehetsz.
VAn ettől sokall rosszabb is.
Például egy gázkályha " üzembe helyezése " csak szakember által lehet, különben nincs garancia.
EGy nyomáscsökkentőt rátenni és a palackra rácsavarni, ehhez kell szakember .
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!