Üdv! Van egy Gorenje bm 910 WII kenyérsütő gép,nyáron vettünk,elég sokat használtuk .minden rendben volt. Ki volt húzva, mindig amikor használaton kívül volt,most szerettünk volna használni de a menü nem működik semelyik gombra nem reagál. Ötlet?
Tipikus esete annak, hogy szervíz. Szerintem mi innen a legnagyobb jóindulattal meg pozitív hozzáállással sem fogjuk tudni megjavítani.Van esetleg az LCD paneljén valami konkrét hibaüzenet? (Mert azt látom, hogy ennek van egy kis kijelzője, ugye erről a konkrét modellről van szó:
[link] )
Valamelyik gombja nincs beragadva, rendesen kattan / pattan mindegyik?
Ha így nem látszik semmi, akkor szét kell szedni, mármint hozzáértőnek.
3: Én semmi esetre se merném szétszedni, nem, még akkor sem, ha mondjuk kenyérpirítót szedtem már szét, me (főleg nem, ha garanciális még, és a kérdésből ítélve - konkrétan kiírta a kérdező, hogy idén nyári vásárlás - még bőven élnie kell az 1 éves garanciának).
Szervíz! Holnapig mindenképp várnék, holnap reggel 8-kor (de legkésőbb 9-kor) pedig első dolgaim közé tartozna, hogy hívjak egy szerelőt. Ha holnap elindítod a szervízelési folyamatot, ha nem olyan hiba történt, ami végzetes meghibásodás, akkor jó eséllyel karácsonyra lehet egy javított berendezésed.)
Beragadt a MENU gombja.
Kipróbáltam az enyémen, ha benyomva tartom és úgy dugom a konnektorba, ugyanazt csinálja mint amit a kérdező írt.
Ugyanúgy pattannia kellene gombnyomásra mint a többi gombnak. Lehet csak egy kis tészta száradt mellé.
Ha nem tud vele mit kezdeni, érdemes szervizben megnézetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!