Robotporszívót vásároltam ma egy üzletben. A dobozáról nem derült ki, milyen felülethez ajánlják. A könyvében sincs feltüntetve. Feltöltés után 5 mp-ig üzemelt, utána leállt. Ég a piros lámpa. Köteles az üzlet az árát visszaadni holnap?
Figyelt kérdés
Vagy tűrnöm kell, hogy 5 mp üzemelés után szervizbe küldjék.2021. márc. 18. 18:47
11/16 anonim válasza:
És mi van leírva a hibajegyzéknél, mit jelent a piros lámpa?
12/16 A kérdező kommentje:
Megnéztem a youtubon a videót, csak az összeszerelésig mutatja. 3. rész, ami beüzemelés közben mutatná, nem található.
Az emagos link smart robotporszívóé, az enyém nem smart.
Köszönöm szépen a segítséget.
2021. márc. 18. 20:06
13/16 anonim válasza:
3 munkanapon belül hibás terméket kötelesek cserélni, 3 munkanapon túl viszont már a szerviz játszik. Ha holnap visszaviszed és ők sem tudják működésre bírni, ki kell cserélniük, ha nincs készleten, levásárolhatod az árát, vagy visszakérheted a pénzt.
14/16 anonim válasza:
" Robotporszívót vásároltam ma egy üzletben. A dobozáról nem derült ki, milyen felülethez ajánlják. "
Szóval megvetted , de halvány fingod nincs hogy mire való???
16/16 A kérdező kommentje:
Igen, visszavittem. Kicserélték. Az új, működik.
A 14-es hozzászóláshoz jegyzem meg: vásárláskor feltételeztem, hogy egy robotporszívóval porszívózásra való. Nem vártam tőle, hogy vasaljon vagy filmet vetítsen.
2021. márc. 22. 15:38
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!