Alza.hun vasarolt kapszulas kavefozot hogy lehet visszakuldeni?
Csupán azért, mert rossz helyen érdeklődsz. Ilyen kérdésekkel fordulj hozzájuk:
"keszpenzzel torteno fizeteskor hogy kapom vissza a penzem"
Ahogyan kéred, célszerű banki utalással kérni, ehhez meg kell adnod a bankszámlaszámodat.
Na, látom nem vagyok egyedül, Te is megszívtad az Alzával! 😒
segito@alza.hu vagy info@alza.hu valamelyikére küldj egy e-mail-t a rendelési számmal, és írd meg a problémádat, és hogy mit szeretnél! 2 nap alatt feldolgozzák az üzenetet, majd e-mail-ben vagy telefonon add meg a telefonszámod, és egyeztetett napon küldik a futárt, aki minden gyári tartozékkal együtt a saját visszazárt dobozában átveszi tőled a terméket és ad egy elismervényt. Ezután ezt jelezd nekik e-mail-ben, és hogy kéred vissza a pénzed, majd add meg a bankszámlaszámod!
Ezt is kb. 2 nap alatt dolgozzák fel, de most ez vagy rendszerhiba, vagy ők nem értenek a szóból! 😡😤🤯 Ugyanis ma megkaptam egy újabb visszaigazoló e-mail-t, amiben választási lehetőségként vagy egy újabb rendelésnél vonják le az összeget az árból, vagy a bankszámlára visszautalják a pénzt. Én ez utóbbira nyomtam rá, kérték újra a rendrlési számot, megadtam, erre visszajelzett a rendszer, hogy "Köszönjük megrendelését!" Pedig én nem rendeltem újra, hanem a pénzemet szeretném visszakapni, szóval holnap megint fel kell hívni az ügyintézőt, már 1 hete megy ez a hercehurca! 🤬
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!