Ez garanciális problémának számít? Mi a teendő ilyenkor?
Van egy motoros gps-em Navitel G550 névre hallgat.
Olyan hibát produkált (illetve produkál) hogy ha egy távolabbi címet írtam be pl 300km-re akartam menni ilyen esetben nem működik jól "megbolondul" stb de ha csak max 150 km-re lévő helyet írok be akkor nincs ilyen gondja. Mivel garanciális ezért elküldtem. Majd visszaadták azzal hogy "a tesztút során a készülék működésében nem találtak hibát." vagy valami ilyesmit.
Persze én tudom hogy rossz...de ilyenkor mit lehet tenni ha szerintük meg nincsen semmi baja?
#10 "Egyébként a szervízek az időszakos hibákat le szokták szarni, ott akkor működik és mindenki mehet az anyjába."
Az időszakos hibákat kevésbé szeretjük, viszont a nagyobb szakmai kihívás, nagyobb "elégtételt" is tud jelenteni, amikor sikerül megoldani (mármint nem komplett panelok cseréjéről beszélek, amihez nem kell sok ész).
Igaz, én szórakoztatóelektronikában vagyok érdekelt már több évtizede, de megvannak ennek is a szakmai trükkjei, hogyan lehet egy időszakos hibát leküzdeni, normális szervizben ezt meg is teszik.
Ilyen garanciális esetben is vannak még lehetőségek, fogyasztóvédelem, ilyesmi.
Csak egy ötlet-de IGO-s készülékeknél ilyen hibánál azt a tanácsot szokták adni hogy "több memóriát kell adni a programnak"-ami a gyakorlatban azt jelenti hogy navi program egyik file-jában kell átírni pár számot.
De hogy ezen a kütyün és programnál hogy működik azt nem tudom.
Eléggé butuskának látszik a szerkezet(ennyi pénzért),megnéztem vagy 10 oldalt róla és össze-vissza irogatnak a tudásáról,egyszer WinCe6,máskor OS,vagy 16GB a tárhelye vagy 32,hogy mennyi RAMja(illene 125-256Gb-nak lennie) arról meg egy szó sem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!