Van egy Overmax kamerám vízálló tokkal ami 2 nappal a megvétele után beengedte a vizet. Ilyenkor a garancia nem vész el?
A leírásban is benne van, hogy 10 méterig vízálló tokkal.
Kb. 1 méteren volt és másfél centis víz állt a tokon belül.
A kamera néha bekapcsol néha nem, ha bekapcsol akkor a felvétel elindításakor kiírja, hogy "kártyahiba". Szóval kuka...
Ha teheted személyesen vidd el az OVERMAX szervizbe, Conflex kft, Bp. XI. Hadak útja 7-9. Segítőkészek. Jobban jársz mint ha a bolton keresztül próbálkozol és ha a leírás szerint vízálló a tok aztán mégsem arról nem a használó tehet, ez a termék hibája és a gyártó sara.
Azt nem állítanám, hogy kuka!
Ha nem lenne garanciális azt mondanám, hogy alaposan mosd ki féktisztító sprével a kamerát. Ez a nagyon illékony anyag magával együtt kipárologtatja a vizet is. Ha nem ment tönkre alkatrész a víz miatt csak maga a víz okoz zárlatot akkor van esélyed, hogy ez megoldja a gondot. Ha elfogadsz egy tanácsot, az életben soha ne próbálj ki elektromos készüléket ha víz jutott bele nagyon gondos szárítás nélkül. Első a haladéktalan áramtalanítás. Beépített aksi esetén kikapcsolás és nem kíváncsiskodni!
Okés köszi a választ
sajna nem tudom elvinni a szervizbe mert nagyon nem pesti vagyok... :/
A kiszárítás megvolt, de még így se jó. :(
Ilyenkor ha a boltnak küldöm vissza akkor van rá esély, hogy adnak egy másikat? Vagy ők is küldik tovább a szakszervizbe és lesz ami lesz?
Sajnos az valóságos csoda lenne ha a bolt adna másikat, erre semmi nem kötelezi őket és nem adhatnák el másnak. A bolt köteles továbbítani szervízbe az elromlott terméket amit vagy javítva visszakapnak vagy nagyon ritkán cserekészüléket vagy csereutalványt kapnak. Ez az utalvány a nevével ellentétben azt jelenti, hogy nem javítják a készüléket, elszámolják a pénzt egymás között aminek sok módja van de ez az ő dolguk.. Ilyenkor a bolt másik terméket szokott adni az ügyfélnek ha van raktáron ahelyett, hogy a pénzt adná oda. Ha a bolton keresztül megy a dolog nagy esélyed van arra, hogy a javítás elhúzódik és több mint 15 napot vesz igénybe. Ilyenkor kérhetsz cserekészüléket.
Megsúgok valamit. Ha a készülék alaplapja hibásodott meg és nem csak szét kell szedni és kiszárítani, a szervíz cseréli, nem javítja. Nincs alkatrész hozzájuk. Ez az előnyös szerződés teszi lehetővé nekik, hogy nagyvonalúak tudjanak lenni. Mondtad, hogy problémás de személyes megjelenés esetén esélyed van cserére ha megvárod, amíg belenéz valamelyik szervizes és nem lát benne vizet. Egy telefonos megkeresés és postán való beküldés sem lenne rossz megoldás ha nincs más. Kipostázzák gyorsabban mint ahogy a bolt megmozdul.
Szóval a boltot hagyjam a fenébe és inkább a szakszervízzel vegyem fel a kapcsolatot? Ilyenkor nem vész el a garancia?
Most jutott az eszembe, hogy a képernyő is kicsit megsínylette a dolgot mert ugye TFT érintő kijelző és vannak benne függőleges fehér csíkok.
A vízálló tok hibájából eredő károkért csak a tok gyártója felelhet, a fényképeződ boltja legfeljebb felajánlja, hogy elküldi szervizbe, de azt neked kell majd fizetni.
A gépet ilyenkor egy hétig hagyni kell állni, aztán hátha magához tér.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!