Hogyan lehet a V380 frissítése után is tovább nézni a kamera képét?
A régi v380 pro sokkal egyszerűbb volt.
Ott elég volt az email és a jelszó és utána rögtön láttam mindent.
Ebben a programban a bejelentkezést követően csak akkor lehet valamit is csinálni,ha egy felhasználónevet és egy jelszót állítok be magamnak.
De hol?
A kamerát visszaállítottam, de a fiókom megmaradt.
Regisztráljak egy másik fiókot?
A V380 alkalmazás frissítése után előfordulhat, hogy a kamera képének elérése nem működik úgy, ahogyan előzőleg tette. Az alábbi lépések segíthetnek a probléma megoldásában és a kamera képének továbbra is történő megtekintésében:
Frissítés utáni bejelentkezés: Ellenőrizd, hogy megfelelően be vagy-e jelentkezve a V380 alkalmazásba. A frissítés során előfordulhat, hogy a bejelentkezési információk elvesznek, és újra meg kell adni őket.
Kamera újraindítása: Próbáld meg újraindítani a kamerát. Ehhez húzd ki a tápkábelt, várj pár másodpercet, majd dugd vissza. Ez segíthet a kapcsolat helyreállításában.
Alkalmazás frissítése és engedélyek: Ellenőrizd, hogy a telefonodon az alkalmazás legfrissebb verziója van-e telepítve, és hogy az alkalmazás hozzáférést kapott a szükséges engedélyekhez (például a kamera és a hálózati hozzáférés).
Wi-Fi kapcsolat ellenőrzése: Győződj meg arról, hogy a kamera és az okostelefon ugyanarra a Wi-Fi hálózatra csatlakozik. A különböző hálózatok vagy a gyenge Wi-Fi jel megakadályozhatja a kamerával való kapcsolatot.
Firmware frissítése: Ha a kamera firmware-je elavult, próbálj meg frissíteni rá egy újabb verziót. Ehhez a V380 alkalmazásban kereshetsz frissítési lehetőséget a kamera beállításai között.
Újraindítás a telefonon: Ha az alkalmazás nem működik megfelelően, próbálj meg újraindítani a telefonodat is, hogy a frissítés utáni problémák elháruljanak.
Képminőség beállítások ellenőrzése: Előfordulhat, hogy a frissítés után a képminőség beállításai módosultak, próbálj visszaállítani az eredeti beállításokat, hogy javuljon a kamera képének elérése.
V380 alkalmazás törlése és újratelepítése: Ha semmi nem segít, próbálkozhatsz az alkalmazás eltávolításával, majd újratelepítésével. Ezzel gyakran elháríthatók a frissítés utáni problémák.
Ha a fenti lépések nem oldják meg a problémát, érdemes lehet a V380 ügyfélszolgálatával felvenni a kapcsolatot, hogy további segítséget kérj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!