Milyen fényképezőgépet vegyek?
Figyelt kérdés
0-60ezerig az ár
Fontos:szép képek,full hd videó és a vidéót le lehessen állítani felvétel kőzben,könnyű kezelhetőség
2019. aug. 29. 23:04
1/10 A kérdező kommentje:
Városokat állatokat meg insta képeket akarok vele csinálni meg hosszú kb 1 órás videó felvételeket
2019. aug. 29. 23:14
2/10 anonim válasza:
Erre amúgy egy jobb telefon kamerája is megteszi.
Ha újat akarsz akkor valami kompakt, Lumix pl.
Használtan tudsz ennyiért venni valami kezdő DSLR-t, kit obival.
Ha inkább fotó akkor kompakt, ha inkább fotó akkor dslr.
4/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm konkrét tipusokat meg tudna nekem nevezni?előre is köszönöm
2019. aug. 29. 23:15
5/10 anonim válasza:
Új kompakt: Lumix DMC-TZ57
Új bridge: Sony DSC-H300
Használt DSLR: Facebookos csoportokban vagy a marketplacen találsz használtan Nikon 3000-es sorozatból valamit ennyiért. Vagy Canon 500d, 550d. Keresgélj.
6/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm.mivel nagyon kezdő vagyok így szeretném megtudni hogy mire kell odafigyelni a jó minőségű fényképezőhőz
2019. aug. 29. 23:44
7/10 A kérdező kommentje:
Esetleg mehet fel az ár határ 70 ezerig
2019. aug. 29. 23:54
8/10 anonim válasza:
a fényképezőgépek zöme nem tud 30 percnél hosszabb videót egyben.
eddig volt erre vám szabály. július 1-el megszűnt, de ettől meg a gyártók nem azonnal követik le a szabályozás engedte nagyobb mozgásteret
9/10 anonim válasza:
10/10 anonim válasza:
Lumix DMC-TZ57 ez volt az első fényképezőm, meg is bántam már az első 10 kattintás után, hogy megvettem. Videónál is erős alapzajt, zúgást hallani felvétel közben, a képek minőségét tekintve, egy alsó közép kategóriás mobillal majdnem ugyanolyan képeket lehet lőni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu