Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Az EMAG honlapján a Termék...

Az EMAG honlapján a Termék garanciális javítása űrlapon a Kívánt átvételi dátum* azt jelöli hogy mikor jönnek a termékért, illetve ha így van ez mennyire szokott teljesülni?

Figyelt kérdés
2019. jún. 27. 09:42
 1/4 anonim ***** válasza:
Úgyis értesítenek előtte.
2019. jún. 27. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Megyek nyaralni, ahhoz próbálom igazítani, a laptopomról van szó
2019. jún. 27. 16:51
 3/4 anonim ***** válasza:
Akkor a szomszéd vagy a nagyi is odaadhatja, nem kötelező annak aki vette. A futár úgysem tudja.
2019. jún. 28. 06:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
ja értesítettek. aztán elfelejtettek jönni, ennyit az eMAG-ról meg a DPD futárról, remélem majd sokak keresésében szerepelnek ezek a szavak és akkor itt olvashatják, hogy senkinek se ajánlom, hogy rendeljen az eMAG-tól! Emailben automata válaszokat küldenek, telefonon elérhetetlen mindkét cég. Nem tudom hány hét-hónap alatt fog majd kicserélni (ha egyáltalán kicserélik) egy ventilátort a laptopban amit addig nem tudok használni és 350 ezerért vettem, SZÉGYEN
2019. júl. 15. 11:32

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!