XKakashix kérdése:

HBO GO belső hiba?

Figyelt kérdés

Szóval tegnap előfizettem az HBO GO-ra és probléma mentesen tudtam is nézni rajta sorozatokat az LG okostévémen keresztül, de ma már minden egyes sorozatnál azt írja ki amikor rámegyek, hogy "Elnézést, belső hiba történt. A szolgáltatót értesítettük a problémáról. (0.0)"

TV szolgáltatóm nincs és wifiről nézem, valakinek valami ötlet?



2019. jún. 4. 10:00
 1/3 repulo ***** válasza:
De internet szolgáltatód azért van, ugye? :-)
2019. jún. 4. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
igen, odaírtam, hogy wifiről nézem, szóval kizárásos alapon van igen, nem vagyok hülye :)
2019. jún. 4. 11:40
 3/3 anonim ***** válasza:
Egy kicsit talán mégis, ugyanis az első válaszoló arra próbált indirekt módon utalni, hogy talán nekik kellene jelezned a problémádat, nem nekünk, akik nem tudják, hogy ki a szolgáltatód, milyen tévéd van stb. stb.
2019. jún. 5. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!