Üdv. Mindenkinek. Abban szeretnék segítségek kérni, hogy van egy Polymobil elektromos kerékpárom. Már több szerelőnél is volt, mindenki azt mondja nincs semmi baja (3x12 V = 36 V-os). Mi lehet a baja?
"Előfordult, hogy a pedállal rátekertem, akkor megindult teljes gőzzel."
Ez tényleg csak előfordul, vagy bármikor megismételhetően így működik?
Testtömeg mennyire kritikus tényező?
Akkor először talán mérni kellene az akku feszültségét terhelés közben, mert hiába új, hátha hibás, illetve már csak a kizárás kedvéért is.
Utána az elektronika vizsgálata, hozzáértő által.
#2 vagyok:
"Jellemzően csak így működik."
Igen, "jellemzően". Ez pedig nem más, mint a külső gerjesztésű motorok jellemzője, mint ahogy azt fent már írtam.
Ismét #2:
Összefoglalva: ne keress hibát ott, ahol nincs!
#2:
Ha ez neked nem jó, akkor az egyetlen megoldás hogy veszel egy szénkefés (belső gerjesztésű) motorral szerelt bringát. Azzal még hanyatt is eshetsz, ha túlhúzod! Persze lesz "némi" ár-különbség!
Nehéz pedálmunka a szövegértelmezés, hátha így jobban kiveri a szemet:
...és úgy ment mint golyó.
...és úgy ment mint golyó.
...és úgy ment mint golyó.
...és úgy ment mint golyó.
...és úgy ment mint golyó.
#8, #9-nek:
Neked hiábavaló fizikát magyarázni a lendület-megmaradásról, a forgó mozgásból származó impulzus-momentumról. A villamos motorok működési elvéről és ezek összefüggéseiről már nem is beszélek!
Gyengébbek kedvéért egy egyszerű példa: akár egy kézzel is megakadályozhatsz egy beton-keverőt abban, hogy elinduljon. De ha egyszer "felpörgött", akkor akár egy 100 kilós embert is földhöz tud vágni, ha megpróbálja visszafogni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!