Lehet e így érvényesíteni a garanciát?
Mivel nincs papirod sokat nem tehetsz.
De érdeklődés, mi az hogy kezd tonkremenni ?
Egyébként a xiaomishop.hu nem hivatalos forgalmazó idehaza, tény, hogy már pár éve léteznek, de hallani rosszakat róluk, ezért simán eltudom képzelni, hogy csak 1 év bolti garanciát adnak mobiljaikra.
A hivatalos magyar forgalmao megközelítőleg fél éve létezik(üzlet-Budapest), és pár hónapja megy a webshopjuk: xiaomi.hu
Ha Magyarországon forgalmaz, teljesen mindegy mit mond a bolt, a törvény ellen lehet apellálnia, de nyernie nem, rá is vonatkozik.
"Ma visszavittük a telefont és közölték, hogy erre a telefonra nincs két év garancia"
Ez nem igaz.
1 év jótállás és 1 év szavatosság vonatkozik rá amit akár a blokk vagy a számla fénymásolatának bemutatásával tudsz érvényesíteni.
Bővebben:
A kezd tönkremenni azt jelenti, hogy sokszor random rebootol, ez sokszor jó sokáig tart, néha nem csörög amikor hívnak, illetve a kijelző felső részén nem működik az érintőképernyő.
Az a baj, hogy az ügyfélszolgálatos annyit mondott, hogy keressük meg az interneten a régebbi szerződési feltételeket, ahol le van írva, hogy a régebben forgalmazott telefonokra csak egy évet vállaltak, és így a miénket dobjuk ki, mert csak pár hónapja vállalják a két év garit.
Viszont én nem találok semmit ahol egy év lenne említve..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!