Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Lehet e így érvényesíteni a...

Lehet e így érvényesíteni a garanciát?

Figyelt kérdés
Vásároltunk 2017-ben egy telefont a xiaomishop.hu-ról. A telefon most kezd tönkremenni, alaposan átolvastuk az ÁFF-et, ott azt írták két év gari van. Ma visszavittük a telefont és közölték, hogy erre a telefonra nincs két év garancia, mert az csak a később vásárolt telefonokra vonatkozik, nemrég modosították a szerződési feltételeket. Na de minerről semmi tájékoztatást nem kaptunk és anno a telefonhoz sem attak semmit egy egy elektronikus számlát. Az ügyfélszolgálatos hölgy pedig nem tudott erre vonatkozóan semmilyen írásos szerződést mutatni.

2019. jan. 7. 18:30
 1/6 anonim ***** válasza:

Mivel nincs papirod sokat nem tehetsz.


De érdeklődés, mi az hogy kezd tonkremenni ?

2019. jan. 7. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 repulo ***** válasza:
Hivatkozz a szavatosságra, az 2 év, aminek az első éve a garancia.
2019. jan. 7. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Egyébként a xiaomishop.hu nem hivatalos forgalmazó idehaza, tény, hogy már pár éve léteznek, de hallani rosszakat róluk, ezért simán eltudom képzelni, hogy csak 1 év bolti garanciát adnak mobiljaikra.

A hivatalos magyar forgalmao megközelítőleg fél éve létezik(üzlet-Budapest), és pár hónapja megy a webshopjuk: xiaomi.hu

2019. jan. 7. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 repulo ***** válasza:

Ha Magyarországon forgalmaz, teljesen mindegy mit mond a bolt, a törvény ellen lehet apellálnia, de nyernie nem, rá is vonatkozik.

[link]

2019. jan. 7. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

"Ma visszavittük a telefont és közölték, hogy erre a telefonra nincs két év garancia"

Ez nem igaz.

1 év jótállás és 1 év szavatosság vonatkozik rá amit akár a blokk vagy a számla fénymásolatának bemutatásával tudsz érvényesíteni.


Bővebben:

[link]

2019. jan. 7. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

A kezd tönkremenni azt jelenti, hogy sokszor random rebootol, ez sokszor jó sokáig tart, néha nem csörög amikor hívnak, illetve a kijelző felső részén nem működik az érintőképernyő.

Az a baj, hogy az ügyfélszolgálatos annyit mondott, hogy keressük meg az interneten a régebbi szerződési feltételeket, ahol le van írva, hogy a régebben forgalmazott telefonokra csak egy évet vállaltak, és így a miénket dobjuk ki, mert csak pár hónapja vállalják a két év garit.

Viszont én nem találok semmit ahol egy év lenne említve..

2019. jan. 7. 20:30

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!