Tescoban vásárolt hajvasalóra a garanciát a Tescon keresztül kell érvényesíteni, vagy pedig a hivatalos márkabolton keresztül?
Tescoban vettünk egy Remington típusú hajvasalót, azonban 2-3 használat után a két lapot összezáró pöcök elromolhatott, mert nem lehet teljesen összecsukni (kb. 1 cm-es rés marad).
Alig 2 hetes.
Igazából a kérdés nem a termékkel kapcsolatos, inkább a tesco garancia működésével. Honlapon nem igen találtam semmit, az ügyfélszolgálatra meg szerintem leghamarabb a kövi héten tudok beugrani.
Kösz!
Pontosan! :D
Hiszen, más tapasztalatára voltam kíváncsi, hogy egyből szakszervízbe irányítanak-e stb., de esküszöm, hogy olyan értelmes, témábavágó és hasznos válasz után, mint a tied, nincs is több kérdésem :DDDD
Neked meg annyira nincs életed, hogy mindenbe és mindenkibe belekötsz. Tudod, mit mondanak... ha már segíteni nem tudsz, akkor maradj kussban :)
Azt is mondják, hogy "Adj egy embernek halat és megetetted egy éjszakára. Tanítsd meg horgászni és megetetted egy életre".
Én most horgászni próbáltalak megtanítani (hogyan járj utána, old meg a problémáidat, mint egy felnőtt), de Te sajnos belefulladtál a vízbe.
Ezek után sokakban felmerülhet a kérdés: kettőnk közül ki a hülye?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!