Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Rossz terméket küldtek ki,...

Rossz terméket küldtek ki, szerintetek még kicserélik?

Figyelt kérdés
Oáziscomputer oldaláról rendeltem egy bluetoothos wacom rajztáblát, és a bluetooth nélkülit küldték ki, tegnap írtam nekik, szerintetek kicserélik?
2018. dec. 8. 12:16
 1/4 anonim ***** válasza:
Tök felesleges kérdés, nem vagyunk jósok. Majd megtudod.
2018. dec. 8. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

"tegnap írtam nekik, szerintetek kicserélik?"

Tegnap írtál nekik, hogy szerintünk kicserélik-e?

Szerintünk visszaküldöd, a többi meg nem rajtunk múlik.

2018. dec. 8. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Elsősorban olyanoktól szeretnék választ, akik már vásároltak az adott üzletből, vagy volt hasonló tapasztalatuk, ne nyomorékoskodjatok már, légyszi.
2018. dec. 8. 15:19
 4/4 belapus ***** válasza:

Amikor az áruház elfogadta a megrendelésedet, tulajdonképpen szerződést kötöttetek.Amennyiben ezt a szerződést nem megfelelően teljesítette, akkor ki fogják - mert ki kell - cserélni.

Érdemes ellenőrizni a megrendelésedet, a visszaigazolást, hogy valóban nem te tévedtél, fölvenni velük a kapcsolatot.Valószínűleg hétfőn válaszolnak majd.Például elképzelhető - amennyiben valóban ők tévedtek -, hogy a valódi megrendelésed kiszállításakor egyúttal el is viszik a másik terméket.Ebben az esetben az is elképzelhető, hogy a második szállítási díjat magukra vállalják.

Nem vásároltam tőlük, nem ismerem őket.

2018. dec. 8. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!