Elállhatok így a rendeléstől?
Rendeltem egy online áruházból, egy terméket (ipad), amely magyarországi székhelyű.
07.30-án rendeltem meg melyet 5 munkanapra jeleztek vissza, hogy várhatóan akkor érkezik meg.
A várható érkezés előtt egy nappal szóltak, hogy "Rendelése sajnos egy kissé késik a beszállítói raktárunkból, másfél héten belül érkezik be hozzánk egy újabb szállítmánnyal ezért szíves türelmét kérjük."
Gondoltam rendben megvárom.
De a mai nap megint kaptam egy emailt ugyanezzel a tartalommal.
A terméket utánvéttel rendeltem meg.
Nem vagyok türelmetlen, de nyilván nem azért rendeltem mert 1 hónapot akarok rá várni.
El lehet állni ha felhívom őket?
Igen, el lehet.
Emailben, így:
Jó napot kívánok!
X számú megrendelésemtől ezennel elállok.
Köszönöm a válaszokat!
Hívtam többször is csak nem vette fel az ügyfélszolgálat. De sikerült végül.
Hm.. Nem gondolom ezt korrekt eljárásnak..
Ők írtak emailt, azt "előhúzom" és válaszként megírom, hogy : köszönöm, de most már nem kérem.
Ez nem több 2 percnél..
Függetlenül attól, hogy ki a hunyó nem kéne csomagoltatni, futárnak adni, futár kijön, elhajtani...
Na ettől kímélnéd meg a résztvevőket.
De Te másként gondolkozó vagy, jogod az megvan hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!