Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Személyesen vásároltam laptopo...

Személyesen vásároltam laptopot 2012.11.23-án. Egy hétre rá tönkrement. Elállhatok a vásárlástól?

Figyelt kérdés

Lenovo Ideapad G780

Már felhívtam a szervizet, elvileg jönnek majd érte, de Lengyelországban lesz javítva, és nem akarok ilyen hercehurcát, ha még esetleg meghibásodik. Olvastam, hogy 2 hónapig is elhúzódhat. Nem gondoltam, hogy rá kéne keresni vásárlás előtt a supportra, de kellett volna.

Ilyenkor mik a jogaim? Csak akkor kérhetek cserét, ha nagyon elhúzódik a javítás, vagy esetleg olyankor mehetek vissza a boltba, hogy kérem vissza a pénzem?



2012. dec. 6. 15:37
 1/2 anonim ***** válasza:

A vásárlástól a vásárlást követő 3 munkanapon belül lehet elállni(webshop vásárlásnál 8 munkanap).

A garanciális javításnak 90 nap a határideje de ez nem azt jelenti hogy kész is lesz-legfeljebb újra felveszik a munkalapot és előlről kezdődik a 90 nap.

A javítás határideje nem teremt jogalapot a cserére vagy a kp visszatérítésre.

Cserét vagy kp visszatérítést csak akkor vagy jogosult kérni(a bolttól) ha a szervíz kitölt egy csereigazolást.Ezt a csereigazolást viszont csak úgy nem kérheted, a szerviz akkor jogosult és köteles kiállítani ha a termék nem vagy csak aránytalan többletköltséggel javítható.

Tehát nem tehetsz semmit ha a szervíz átvette javításra mert javíthatónak ítélte ki kell várni amíg lezajlik az ügy.

2012. dec. 6. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ! :)
2012. dec. 6. 17:25

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!