Személyesen vásároltam laptopot 2012.11.23-án. Egy hétre rá tönkrement. Elállhatok a vásárlástól?
Lenovo Ideapad G780
Már felhívtam a szervizet, elvileg jönnek majd érte, de Lengyelországban lesz javítva, és nem akarok ilyen hercehurcát, ha még esetleg meghibásodik. Olvastam, hogy 2 hónapig is elhúzódhat. Nem gondoltam, hogy rá kéne keresni vásárlás előtt a supportra, de kellett volna.
Ilyenkor mik a jogaim? Csak akkor kérhetek cserét, ha nagyon elhúzódik a javítás, vagy esetleg olyankor mehetek vissza a boltba, hogy kérem vissza a pénzem?
A vásárlástól a vásárlást követő 3 munkanapon belül lehet elállni(webshop vásárlásnál 8 munkanap).
A garanciális javításnak 90 nap a határideje de ez nem azt jelenti hogy kész is lesz-legfeljebb újra felveszik a munkalapot és előlről kezdődik a 90 nap.
A javítás határideje nem teremt jogalapot a cserére vagy a kp visszatérítésre.
Cserét vagy kp visszatérítést csak akkor vagy jogosult kérni(a bolttól) ha a szervíz kitölt egy csereigazolást.Ezt a csereigazolást viszont csak úgy nem kérheted, a szerviz akkor jogosult és köteles kiállítani ha a termék nem vagy csak aránytalan többletköltséggel javítható.
Tehát nem tehetsz semmit ha a szervíz átvette javításra mert javíthatónak ítélte ki kell várni amíg lezajlik az ügy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!