Ilyen esetben mi a teendő?
Figyelt kérdés
Idén márciusban vettem egy Razer Kraken USB-s fejhallgatót az Ipon-ban,de ma este vettem észre,hogy baloldalt nem simul rá a fülemre a fejhallgató... Még mielőtt bárki írná,soha nem volt le ejtve,még monitor törlő kendőn is tároltam,hogy ne érje semmi sérülés.
Ilyen esetben kicserélik a terméket vagy sem? Mert a garancia levélben az áll,hogy égés,törés stb-re nem érvényesíthető a garancia...
Nos ilyenkor mit lehet tenni akkor? Egy év gyártói garancia van rá.
2017. szept. 26. 21:33
2/2 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez elég egyértelműen törés. Erre nem vonatkozik a gari.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!