Xiro1997123 kérdése:
Elszeretném mesélni hogy jártam a minap, vásároltam az E. italnál egy terméket ami rá 1 hónapra meghibásodott, visszavittem garanciába elküldték szervizbe ami 5 hét volt, erre vissza jött ugyan az a rossz termék amit visszaküldtem?
Figyelt kérdés
Semmit nem csináltak vele, ugyanúgy nem müködik?
Valaki esetleg járt már így? Ilyenkor mi a teendő?
2017. júl. 28. 17:39
1/7 anonim válasza:
Felvenni ismét a kapcsolatot, közölni hogy a probléma továbbra is fennáll.
2/7 anonim válasza:
Így jártál. Nem otthagytam nekik a vackot 2 percet tudtam használni és vettem mashol jot.
3/7 A kérdező kommentje:
De basszus,akkor ujra várjak 5 hetet hogy hátha sikerül orvosolni a problémát??
2017. júl. 28. 17:58
4/7 anonim válasza:
Jogilag 2x sikertelen javítás még belefér. A harmadiknál már van lehetőséged árengedményre, cserére vagy elállásra.
Illetve ha a vásárlástól számított harmadik napon belül jelezted a problémád és nem tudták kijavítani, akkor kicserélést kérhetsz.
5/7 A kérdező kommentje:
Remek,akkor várhatok még 1 hónapot:/
2017. júl. 28. 18:31
7/7 anonim válasza:
1. Nem a bolt hibája hogy elromlott.
2. Nem a szerviz hibája hogy amikor ott volt a terméked, nem sikerült a jelzett hibát reprodukálni, javítani.
3. Emberek dolgoznak mindenütt, bárki benézhetett bármit.
Dokumentáld minél részletesebben a problémád és az előfordulás körülményeit. Ha lehet készíts róla fotót, videót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!