Hiér Milán kérdése:
Wishen termék visszaküldés?
Figyelt kérdés
Sziasztok! Wishen rendeltem egy fülhallgatót szállítással együtt volt kb 7ezer fotint, tegnap megjött és kicsomagoláskor észrevettem hogy egy teljesen más fajta fülest kaptam, ha alapból azt rendeltem volna akkor az szállítással együtt került volna kb 2 ezer forintba! Ilyenkor mit lehet tenni? A visszaküldés ingyenes vagy hogyan működik ez? Válaszokat előre is köszönöm!2017. márc. 1. 21:24
1/6 anonim válasza:
Hívd fel őket, vagy írj nekik. Ők majd mindent konkrétan elmondanak.
2/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2017. márc. 2. 12:54
4/6 A kérdező kommentje:
Nem válaszoltak azóta sem! :/
2017. márc. 26. 12:01
5/6 anonim válasza:
Akkor valami elrontottál. Ha hibás a termék, vagy nem azt kaptad, és jelzel, visszafizetik a termék árát. Többször jártam már így, mindíg válaszoltak és még a terméket sem kellett visszaküldeni :D
6/6 anonim válasza:
Kedves Anonim, ezekkel nem lehet kapcsolatot találni. Automata válaszok jönnek villámgyorsan, és normális válasz helyett alternatívák között kell választani. Amit én kaptam, nem hibás, csak éppen rájöttem, hogy nem ilyent akartam (mozgásérzékelős ledlámpát rendeltem polc díszvilágítás helyett), és szeretném hamar visszaküldeni. Ilyen válaszalternatíva nincs, élő chat vagy beszélgetés kizárva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!