Eredeti csomagolás nélkül visszaveszik a fülhallgatót?
Miért vennék vissza?
1. Elromlott? Bevizsgálás.
2. Ha a hiba miattad van, akkor ugrás a 7. pontra.
3. Volt már háromszor javítva vagy cserélve? ha igen, ugrás a 6. pontra
4. Ha nem látszik olyan ok ami miatt nem javíthatnák, megy a szervizbe.
5. Ha javítható, visszakapod javítva.
6. Ha nem javítható, a cserét engedélyezi a forgalmazó vagy szervíz. Tehát kapsz ugyanolyat.
ha nincs ugyanolyan, felajánlanak valamilyen mást. Ha nincs olyan amit elfogadnál, pénz vissza, esetleg vásárlási utalvány (a fogyasztóvédelmi törvény nem azt mondja ki hogy lóvét kapj a markodba, hanem az áru értékét térítsék vissza és ha nem kéred azt hogy kp. legyen, akkor nem szabálytalan hogy nem kp lesz a térítés, ha kéred, a vásárláskor használt fizetési módot (is) kérheted.
7. Ha nincs vita, ugrás a 9. pontra.
8. Fogyasztóvédelmi felügyelőség, Békéltető testület közbenjárása.
9. Minden fäsza, mehetsz haza.
Természetesen a leírtaktól eltérhetnek pozitív irányban, azaz szó nélkül adnak egy újat jobb esetben.
De ez már találgatás lenne, így ezt vedd úgy hogy nem is írtam semmit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!