1 éve vásárolt tablet pixelhibás,2 év gari van rá, de hogy csak most viszem, még megjavítják?
Engem nem zavart, de most el akarom adni, és a vevőt zavarja.
T-Mobile-nál lett véve amúgy, de gondolom ez nem számít, ők is továbbküldik.
Sony tablet amúgy.
Megéri beküldeni szervízbe akkor?
Mert ha nem, akkor is el tudom adni a vevőnek, csak 5e-vel olcsóbban.
A kérdést azért tettem fel, mert egy szervizelés kb 1 hónap. (Volt tapasztalatom ebben)
Ez a pixelhiba olyan dolog, hogy gyártónként máshogy kezelik, változó, hogy melyik gyártó hány pixelhibát számít hibának és mennyit "természetesnek". Az sem mindegy, hogy milyen pixelhiba, mert abból is többféle van, fehér pixel, fekete, részleges, stb. az alapszín-pixelek hibáitól függően.
Próbálj meg utánanézni a neten, hogy a tablet gyártója (azt hiszem azt írtad, hogy Sony) mit nyilatkozott a pixelhibákról. Ezt általában úgy szokták kezelni, hogy vásárlástól számítva néhány napon belül cserélik csak ha elegendő számú pixelhiba van rajta. De lehet akkor is, ha később jelenik meg rajta sok.
2db nagyobb (2mm átmérő) fehér.
Elvileg cserélik a kijelzőt, engem az érdekel hogy ennyi idő után is cserélik-e?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!