Nem tudom mit csinálok rosszul. Talán vissza kéne küldeni?
Nemrég rendeltem egy "professzionális hajgöndörítőt, ami ma meg is jött. Hiába próbálkozok vele, már rengeteg videót is megnéztem róla, egyszerűen nem tudom használni. A weboldalon nem volt feltüntetve a márka, csak két videó, amiben tökéletesen működött. Amikor megkaptam csodálkozva néztem, hogy MAC márkájú a hajgöndörítő. Kicsit furcsálltam, hiszen ezek nagyon drágák, ez pedig most akciós volt. Sajnos a leírás teljesen angolul van, és én nem tudok angolul. Már egy csomót próbálkoztam vele, de a nem göndöríti be a hajam. Ha teljesen felrakom az összes gombot rajta (hőfok) akkor sem csinál vele semmit. És egy gomb egyfolytában pirosan villog rajta. Nem tudom mit csinálok rosszul.
Link ahonnan rendeltem.: [link]
"Sajnos a leírás teljesen angolul van, és én nem tudok angolul."
próbálj meg kérni hozzá, magyar nyelvű tájékoztatót! az alábbi címen:
info@best13.hu
mivel ez a web-shop cseh tulajdonú, (A www.vasalokefe.hu honlapot az Jakub Kavka, ID:7663470, DIČ: CZ8512132673, Kadaňská 65, Chomutov, 430 03,Czech rep.egyéni vállalkozó üzemelteteti.) vszínű, hogy nem érvényes rá, a magyar kereskedelmi törvényben rögzítettek, hogy csak magyar nyelvű használati útmutatóval hozhatják forgalomba a termékeket.
de,...
"Minden termékre standard elégedettségi garancia vonatkozik - amennyiben nincs megelégedve a termékünkkel két héten belül indoklás nélkül visszaküldheti!"
így, ha nem tudnak magyar nyelvű tájékoztatót küldeni, (vagy végképp elment akedved a terméktől) minden további nélkül el állhatsz a vásárlástól
ez nem eredeti,ez fake... és sok a gond vele!
Jotállás,számla?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!