Mi a különbség a "MIC OUT" és a "LINE OUT" csatlakozások között egy rádiós mikrofon vevőegységén? Melyiket kössem a kamera mikrofon bemenetére?
A line out nem tartalmazza a tápot a mikrofon részére.
De neked nem is kell.
A kamera mikrofon bemenete milyen csatlakozós?
Vagy egyáltalán a kamera típusa?
a kamerának van külön 3,5 -ös stereo jack aljzata MIC bemenet céljából.
egyébként a Sony CX-320E típus.
Próbáltam párat, csak az a gond, hogy vagy zajos vagy zúg-búg, szóval sehogy se akar jó lenni. ezért lennék kíváncsi, mégis mi lenne a tökéletes megoldás akkor.
Ez a kamera csak kapacitív mikrofont kezel, 5 voltot ad neki.
Ha mégis mást szeretnél (a rádiós cuccot), le kell választani a tápot amit a kamera ad ki és a mic out csatornát válaszd.
A táp leválasztásra kb 100 nF kondi kell.
Ehhez fel kell áldoznod egy kábelt.
Valakinek már csináltunk hasonlót itt a gyakorikérdéseken, de nem Sony gép volt.
Sajnos nincs lehetőség visszakeresni.
értem, köszi a segítséget, hát én azt tuti nem fogom tudni megcsinálni, csak most ideges lettem, mert rendeltünk több ilyen rádiós mikroport szettet is, és ezek szerint hiába. tehát akkor ne is reménykedjek, hogy ez akármilyen rádiós mikrofonnal fog működni? én meg arra tippeltem, hogy esetleg a frekvenciába zavar be valami ... de akkor nem.
egyébként rámértem most már kíváncsiságból a kamera jack aljzatának a feszültségére és csak 2,8 V-ot ad ki, nem 5 V-ot. A mikrofon vevőegységének kimenetein pedig nem lehet mérni semekkora feszültséget.
Azon agyalok, hogy elég sok gyártó árul mikroportokat (pl én egy Voice Krafttal szenvedek és + ilyeneket is rendeltünk még), amelyeknek ugyanez a kimenete hátul, és akkor egyiket se lehet használni a kamerákhoz? ez azért nagyon durva, gondolom, páran már befürödtek vele.
Találtam kifejezetten kameramikrofont, de azok 90%-a vezetékes (és külsőleg is ad neki tápot mindegyik típus 1,5-3,0 V között), vagy találtam speckó kameramikrofonnak nevezett mikroportos adó-vevőegységet, de azok 130-140 ezer körül vannak.
Ennyire speciális dolog lenne ez? Akkor lehet h jobban járunk, ha maradunk a vezetékes megoldásnál és azt megcsináljuk pl 30 méteresre de persze kondi mikrofonnal/mikroporttal?
lécci magyarázza el valaki, hogy mi a speckó annyira a kifejezetten kameramikrofonokban, azaz mégis miben tér el a kimenő jel, hogy azt rögtön be lehet vinni a kamerába, és állítólag baromi jó minőségűek is. de miért? milyen jelet ad ki, miben tér el a "sima" rádiós mikrofon vevőegységének a kimenő jeltől? hiszen ez is rádiós ...
pl:
mondhatnánk h azért, mert drága, na de van 65 Euroért is ... az meg már viccesen olcsó, mégis állítólag nagyon klassz minőségű
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!