Nem kell métereket vezetékelni stb. A falat át kell döfni és bekötni ennyi. De ez miért 50ezer ft?
2015. szept. 11. 15:19
1/6 anonim válasza:
"Az autószerelő fogja a kalapácsot, ráüt a motorháztetőre, mire a kocsi azonnal beindul. Négyezer! – nyújtja a markát. – Négyezer, egyetlen kalapács ütésért? – kérdi elképedve a tulajdonos. Mire a mester: a kalapács ütés csak száz forint, a többi azért jár, mert tudom hova kell ütni."
Ez van,nem kötelező megrendelni. Mellesleg ezen az alapon szinte mindenre meg lehetne kérdezi,hogy miért annyira drága.
2015. szept. 11. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 A kérdező kommentje:
de az autószerelő nem ilyen drága. A festő sem stb...
A klímás csak átfúrja a falat és összeköti a kültérit a beltérivel ennyi. És ez kerül 50-60ezerbe.
Kicsit irreálisnak talállom.
2015. szept. 11. 19:10
3/6 anonim válasza:
"A klímás csak átfúrja a falat és összeköti a kültérit a beltérivel ennyi. És ez kerül 50-60ezerbe."
Akkor csináld magadnak!
2015. szept. 11. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
Elfelejtesz pár dolgot. Mikor nekem felrakták a klímát, jöttek a falhoronymaróval, ipari porszívóval és fúróval. Egy szem por nélkül falban elvitték a szerelvényeket, és átfúrták a falat. Felkerült a klíma, utána vákuumszivattyúval légtelenítették a rendszert, és ellenőrizték a gáztömörséget. Na utána lehetett megengedni a gázt, és ellenőrizni működik-e. Arról nem is beszéltem, hogy peremező is kell a csőhőz, és persze a szaktudás.
2015. szept. 11. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 Szirty válasza:
A pilóta meg csak ül egy ülésben, fogja a kormányt és repülés közben enyhén ide-oda mozgatja.
Ezt egy majom is simán meg tudja csinálni.
De mégis... tud-e egy majom repülőgépet vezetni?
2015. szept. 11. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
Sajnos sokan ezt hiszik mint te, de nem így van sok dolgot kihagytál, ha tényleg ebből állna akkor valóban drága lenne. Most 2018 ban 60-70 ezer az átlag. Persze függ a klímától, hova kell szerelni és milyen megoldással. Tényleg nem az van hogy fogok 4 szöget kettővel a beltérit majd a maradékkal kültérit felcsapom a falra, bekötök egy vezetéket és bekapcsolom. Ha így lenne nem működne, de 5 perces munka lenne ez tény. A valóságban ez nem munkadíj hanem szerelési díj ami áll a munkadíjból a kiszállásból anyagdíjból és a segédanyagokból. Így már kicsit más a képlet. Szal 50 esetében osztani kell 3-al és annyi a munkadíj.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!