Van egy tabletem, Telenortól vásároltuk, de egy ideje a mobilinternet nem működik rajta. Mit tehetnék? Többi lent.
Figyelt kérdés
A hozzáférési pontok nevénél van a probléma, amit sajnos a telenor oldalán lévő felvilágosító lap alapján sem sikerült beállítani. Szóval, akinek szintén telenoros a mobilja vagy tablete, megnézné, hogy mit kell beírni, vagy hogy hogyan kell beállítani? (Persze fejből is jöhet :D )2014. márc. 22. 18:37
1/1 anonim válasza:
Hívd fel a 1220-at, nekik segíteni kell ebben a problémában. De ha nincs kedved megküzdeni a menüvel, hívd a 2 000 000-ás számot, ott egyből emberrel fogsz beszélni, de ha Telenoros számról hívod, akkor is normál díjas a szám, nincs ingyen! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!