A lenti akkumulátor mennyi ideig bírna 4 kerékpárizzót feltöltés után?
Akkor adott ez az izzó:
És az akksi:
4 ilyen izzó mennyi idő alatt szívja le?
Kerékpár világítás lesz.
Egyébként lehet az izzó foglalatát átalakítani, hogy vmilyen ledet rakjak bele?
Az előző választ felejts el, tökéletes fogalmatlansáégról tesz tanubizonyságot. Hallott valamit fél füllel, azt is rosszul, ment a nagy Piros Mancs.
Tehát a valóság: az izzószál ellenállása hidegen töredéke az üzemi ellenállásnak. Pár percről beszélni nevetséges. Pár tized másodperc, mialatt az izzószál a hideg állapotbóla fehér izzásig eljut, ha fehéren izzik, akkor az ellenállása is annyi, amennyi a névleges teljesítményhez szükséges. Volt-Amper módszerrel bárki ellenőrizheti amit mondok. Kell hozzá egy szabályozható tápegység, digitális feszültség-, és árammérővel. A pillanatnyi áramértékkel elosztva a feszültséget, egész más ellenállásérték fog kijönni vörösizzás alatti tartományban, vörösizzáson, vagy névleges feszültségen. Viszont névleges feszültségen ugyanakkora az ellenállása a bekapcsolás utáni másodpercben is mitn 10 perc múlva.
Amiről nem esett szó: a kapacitást elosztjuk az áramfelvétellel módszer nem működik, mivel a zselés ólomakkuk kapacitását mindig 20 órára adják meg. Magyarul, az 1,2 Ah kapacitású akku csak 60 mA terhelőáramnál adja le a kapacitást (10,9 V-ig merítve)
A 4 Ah kapacitású akku csak 200 mA terhelésnél lesz 4 Ah, 2 amperrel terhelve jó ha kijön belőle 2,5 Ah, de inkább kevesebb, és az sem túl sokszor (nem lesz meg az elméleti 300 ciklus élettartam)
Utolsó, ment vissza is a nagy piros kéz (y) --> (n).
Te sem mértél még villanykörte ellenállás jelleggörbét az idő függvényében.
De, mértem, pont ezért ment neked a piros mancs.
Fogalmatlan idióta.
Amiket leírtam, bármikor méréssel bizonyítom.
Amit te hadováltál össze, az csak kitaláció.
Kérnék minden ide betérőt, ne legyen rest a pirosra kattintani a felettem ágáló hülyegyereknél.
Ja, a szakembernek üzenem, hogy aki képes egy wolframszálas izzólámpát villanykörtének hívni, annak a szájából még azt sem kell komolyan venni, ha azt mondja "Jó napot kívánok!"
Annyi igaz, hogy hidegen töredéke egy izzó ellenállása az üzemi állapothoz képest. Ezért egy nagy áramlökéssel indít. Ez szokott az oka lenni pl. annak, hogy mindig az egyik oldali fényszóróizzó ég ki előbb. A biztosítéktáblától az egyik oldalra fél méter, a másik oldalra két méter vezeték megy a fényszóróig, és ez a vezetékhossz (és ellenállás) különbség az egyik oldali izzónál többszörös nagyságú áramlökést okoz bekapcsoláskor. Így aztán a rövidebb vezeték végén lévőizzóég ki hamarabb (nem sokkal, egy-két hét egy félév élettartamú izzónál).
13, hogy ne csak a szánk járjon, kérem privátban a jegyzőkönyvet. :)
Jók ezek a bármikor, bárhogy megoldom, bizonyítom, megmutatom hogy hülyeség. Jöhet a privát a jegyzőkönyvvel...
Utolsónak pedig, azért írtam villanykörtét, mert nem egy szakmai fórumon vagyunk, néha a kevesebb több, egy laikusnak lehet hogy hamarabb leesik a téma, ha azt a szót látja leírva hogy villanykörte, mint a wolframszálas izzó.
Ebbe meg a ki szakember, ki nem témába névtelenül, arctalanul, egymásnak egy hülye kérdés alatt üzengetve ne menjünk bele, nincs értelme a mutogatásnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!