Mi lehet az autós erősítőmmel? (info lent)
Először mindenképp át kellene nézni a tápvezetékeket. milyen vezetékkel van bekábelezve?
Elsőként azt nézd meg, hogy a testkábel stabilan van-e rögzítve, és van-e normális test? Csak metrikus csavar alá mehet a testkábel lemezcsavar alá nem. Azért a testet nézd először, mert nagyon csúnya, amikor 25-10A az RCA árnyékolásán keresztül a fejegységben talál magának testet.
Ha testkábel masszívan rögzítve van, minden kontaktus épp, nem laza jöhet a tápkábel ellenőrzése. Minden csatlakozót nézz meg, hogy rendesen érintkezik-e.
Ha a betáppal minden rendben akkor lehet gyanakodni az erősítőre.
Akkor itt lesz a gond. A 6-8V kevés. Ha csak néha néha lemegy 6-8V-ra az lenne elfogadható. Valamelyik tápágban hiba van (vagy az akkud kezdi megadni magát).
Még egyszer ellenőrizz át minden egyes kontaktust, és nézd meg, hogy szép tiszták-e az érintkezők.
A másik kérdés, hogy milyen kábellel van bekötve? Azért egy 10mm2-es nem ártana 400W-s erősítőhöz.
Azt pedig, hogy az akkuval van-e a baj, egyszerű kideríteni, csak kell bele egy tutira jó kölcsön akku.
Nálunk van egy akkus bolt, ahol bele lehet próbálni az akksit a gépbe, hogy tényleg az-e a baja. Hátha felétek is van ilyen bolt.
NE!
A kondenzátor nem erre való! Meg kell oldani a rendes tápellátást. Ha az megvan, akkor lehet elgondolkodni rajta, de 400W-nál még nem valószínű, hogy kellene.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!