Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Lassított net vagy a gépem...

Lassított net vagy a gépem rossz? Hibaüzenetes talány.

Figyelt kérdés

Mobilnetem van egy szolgáltatónál nevezetesen a telenornál,az egyik hipernet csomagjuk. Előző hónap elején 2 sms-t kaptunk, hogy lassítják a netet. Ez már akkor fura volt, tekintve, hogy extrának kértük, a korlátlan böngészés és e-mail-ezést. De elkezdődtek a gondok, ha meg akarom nyitni a youtube-ot akkor egyszerűen az oldal kb. 10 perc alatt tölt be, ha pedig videót akarok nézni...hát hagyjuk rengeteg idő lenne egy 5 perces kis videó is (nem segít ha 240p-re állítom...) Eddig viszont 1080 p-ben is tudtam nézni probléma nélkül. A fura az, hogy viszont ha más megosztón nézek valamit (pl: indavideo) ott tökéletesen megy bármi sőt 15 perc alatt akár be is tölt a 1,5 órányi film, de lehet ez vidto.me-s vagy putlockeres link is. Aztán egyszer mikor nyitottam volna meg valamit kidobott egy ablakot, hogy elfogyott a forgalmi keret és rendelhet korlátlan böngészést és e-mail-ezést ellenár fejében...(WTF érzés...) Egy két oldal van még ami lassabb. Eddig ilyen gondunk nem volt a nettel pedig egész rég óta megvan. Gondoltuk megvárjuk a számlázási ciklus végét, és megnézzük az új elején mi lesz. A helyzet semmit sem változott. Amikor bekapcsolom a netet egy hibaüzenetet dob fel "Faild to sent message". Nem értem miért írja ezt ki, ha a netet bekapcsolja. Megnéztük a számlarészletezőt, ott világosan le van írva, hogy a +pénzt felszámolják minden hónapban a korlátlan böngészésért...de akkor miért nem az? Arra is gondoltam, hogy a gépemmel lehet gond, de ez kb. ott kiesett mikor más video elindul vagy pl. egy dvd is elindul a gépen, sőt felraktam olyan játékokat (amik persze biztosan elfutnak a gépemen), amik régen is lazán elmentek rajta és ugyan olyan jól futottak...tehát ezt itt kilőttem....Az lenne a kérdésem, hogy a hibaüzenet (Failed to send message) lehet-e hibás az ügyben? Vagy esetleg a gépem?

Kezd idegesítő lenni a dolog mert egyre lassul minden, és sokszor már a google-re is várnom kell vagy 2 percet....

Persze a szolgáltatóhoz mindenképpen elmennék, de nem tudom megéri-e tekintve, rámondhatják, hogy a gépem hibás....



2013. márc. 11. 13:48
 1/5 Antimod ***** válasza:
Megérné felhívni őket előbb, lehet, hogy véletlenül lekorlátozták a tiédet más helyett, vagy átkerült másik csomagba. Előfordul, hogy hibáznak, ők is emberek.
2013. márc. 11. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
csinálj sebesség tesztet 2 külön gépről és kiderül [link]
2013. márc. 11. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
a korlátlan emilezés és böngészésbe nem tartozik bele a magas multimédiás tartalom megnéze. tehát csak hireket tudsz olvasni, és emailezni! a többi a tarifacsomagban meghatározott adatmennyiségéig tudod használni, különben csökken a sebesség.
2013. márc. 12. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 Antimod ***** válasza:

"a korlátlan emilezés és böngészésbe nem tartozik bele a magas multimédiás tartalom"


Jaj, de ravaszak. Szóval korlátlan - azaz mégsem.

2013. márc. 12. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Rendben az egy dolog, de akkor a hónap újrakezdtével miért nem változott a helyzet semmit sem?:)
2013. márc. 12. 15:26

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!