Mit szóltok hozzá?
Figyelt kérdés
Tisztelt ........!.Szeretnék panaszt tenni a ...... ....... üzletvezetője,név szerint...... ellen tiszteségtelen üzleti magatartás miatt..Az üzletükben vásároltam,még tavaly egy MIO típusú GPS-t 40ezer forintért.Mint kiderült műszaki hibás volt,mert a szabad ég alatt sem csatlakozott a műholdhoz 15-20 perc alatt sem.Tehát a legfőbb alapfunkcióját nem látja elTehát másnap visszavittem az üzletbe,mert a műszaki hibás terméket 3 napig kicserélik,úgy hogy visszaadják a vételárat.Nem ez történt.Megmagyarázták,hogy jó a készülék(be lehet kapcsolni,stb.illetve az üzlet tetőszerkezete leárnyékolja a műholdat,de a szabad ég alatt kifogástalanul működik.Ezt mondta,de ez hamis állítás.)de a pénzt különben sem adhatják vissza.Illetve rám szólt az eladó,hogy miért karcos a hátulja a készüléknek?Akkor vettem észre,hogy a készülék hátulján lévő csúszka karcos.(a csúszkán azt a dolgot értem,aminek a segítségével rögzítik a tartószerkezethez)Ez megincsak megerősített abban a hitemben,hogy egy műszakilag hibás terméket sóztak rám,amit már valaki visszavitt,de érdekes módon ismét csak az üzlet vitrinjébe került,eladásra.Le kell vásárolnom.Én hivatkoztam erre a 3 napos szabályra-ami törvény-de az üzletvezető levitatott.Ezzel törvényt szegett,és engem is megtévesztett,megkárosított.Mert nekem nem kötelességem ismerni mindenféle szabályt,pedig a saját érdekemben ez nagyon jó volna.Mert ki akarna ott újból vásárolni,(elkölteni a saját pénzét)akire rásóztak egy nyilvánvalóan műszakilag hibás terméket?Szerettem volna visszakapni a vételárat(ami az én pénzem)és ellállni a vásárlástól,de az üzletvezető „belekényszerített” a vásárlásba.Azt mondta,mindenképpen le kell vásárolnom,a kézpénzemet semmiképpen nem kaphatom vissza.Többszöri kérésemre sem adta vissza a pénzem.(mindez a vásárlás másnapján történt.)Nem ajánlotta fel lehetőségképpen ,hogy jegyzőkönyvet vesz a fel a hibás termékről,és elküldi bevizsgálásra,ahol egy harmadik fél megvizsgálja a terméket,és megállapítja,hogy kinek van igaza.(üzletvezető vs. Vevő)Azt közölte ebben az esetben csere létezik,és pont.Nagy nehezen belementem a csere lehetőségébe,mert közeledett a nyaralás időpontja.Ezért választottam az Euronics honlapjáról egy NAVON N 670es típusú Gps készüléket,40ezer forintért,ami egyezett a visszahozott készülék árával.Kb.2hét múlva érkezett meg a termék,addig a műszaki hibás készülék nálam maradt.Végül is a „rámkényszerített csere”alapon működő vásárlás 2011.07.01-én jött létre.Amikor ott álltam az adminisztrációs pult előtt-ahol a viszárú cseréjét intézték-és beszolgáltattam a hibás terméket vissza számolták a kezembe a 40ezer forintomat,a mellettem álló üzletvezetőtől kérdeztem,hogy mi lenne most,ha egyszerűen kisétálnék a saját pénzemmel,és elmennék?(amihez nyilvánvalóan jogom lenne,mert a saját pénzemet tartom a kezembe a készüléket meg visszaszolgáltattam az üzletnek)azt válaszolta,hogy”rögtön rendőrt hívna,és a 3 eladója lenne a tanúja,hogy bűncselekményt követtem el(?)…..stb.stb.Ezzel is megtévesztett,mert jogom lett volna elhagyni az üzletet,és elállni a további vásárlástól.Illetve a 40ezer forintos készülékre még további 5ezer forintot számolt fel,csere ill.szállítás jogcímén,amire megintcsak nem volt joga.Miért kell nekem 5ezer forinttal többet fizetnem,mint másnak?Ekkor is szóltam,hogy szerintem ez nem helyes,de levitatott,és közölte ő jobban ismeri az üzleten belüli eljátrást.A plussz 5ezer forintot hivatalos számlával is tudom igazolni.Persze,nem tételesen,hanem a készülék árába építve.Engem ért sérelmek:*1.sem ő,sem az eladó nem közölte,hogy 1 éven belül regisztrálnom kell a navonextras.com oldalon,ellenkező esetben elvesztem az első esedékes térképfrissítés jogát,ami így ingyenes lett volna.Tehát ez ismét plussz pénzembe kerül.*2.hibás terméket sózott rám(amit már valaki használt,és visszavitt)*3.a másnap visszavitt hibás termék árát nem fizette vissza,pedig a szándékomat közöltem,hogy szeretnék eláálni a vásárlási jogomtól.Tehát a vételárat nem fizette vissza,és azáltal is megtévesztett,hogy a termék árát kötelezően levásároltatta.Pedig 3 napon belül köteles visszafizetni a termék árát,ha műszaki hibás a termék.*4.a becserélt viszárúról számlát nem adott*5.plusz 5ezer forintot számolt fel szállítás;illetve csere jogcímén.*6.Nem vett fel minőség ellenőrzési jegyzőkönyvet,amiben egy harmadik fél megállapítja hogy melyik félnek van igaza(üzletvezető vs. Vevő)De nem is említette ezt meg,mint lehetőséget,pedig ez(is)kötelesége lett volna.*7.És amikor a hibás termék(a műszaki hibás MIO Gps) árát kifizette az adminisztrációs kollegina,közölte,hogy rendőrt hív,ha kisétálok az üzletből(a saját pénzemmel,amihez jogom lett volna)és a 3 eladó lesz a tanúja,hogy bűncselekményt(?)követtem el.Megtévesztett,befolyásolt,és belekényszerített egy újjabb vásárlásba.Szerintem ez a tiszteségtelen üzleti magatartás.Ez a panaszom,kérem olvassák el,és lehetőség szerint orvosolják.Tisztelettel.......2012. aug. 9. 13:54
1/2 anonim válasza:
Utólag már semmit sem tudsz tenni!1 év elteltével.Max bevered a kirakatot!
2/2 A kérdező kommentje:
egyébként a nagyatádi Euronicsról van szó,és az üzletvezető neve Szigeti Gyula.....(ha számít ez valamit)
2012. aug. 9. 15:38
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!