Havi 25.000Ft a villanyszámlánk, de most fog jönni az éves elszámolás és a szerint még több.. 4fős család vagyunk, 2 kisgyerekkel.A TV-t nem használjuk csak heti 1-2órát, számítógép egész nap megy, mosógép heti 4x, mikró napi 1-2percre, hűtő A osztályos. Nem értem hogyan lehet ennyi a számlánk, szomszédba 9000Ft-ot fizetnek. Be szeretnénk jelenteni, hogy rossz, de nem merjük, mert olyanokat hallani, hogy ilyenkor ránkfogják, hogy megmágneseztük a mérőt és e-miatt rossz. Így az ELMŰ-nek nem kell visszatérítenie a különbözetet, mi meg fizethetnénk többszázezer kötbért. Ti mit csinálnátok?
Meg kell nézni visszamenőleg mennyi volt a fogyasztásotok.
Ha drasztikus eltérés van,akkor nyugodtan szóljál nekik.
2012. júl. 6. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
2/16 A kérdező kommentje:
Már 5éve itt lakunk, első évben 7e volt, aztán következőben 14, 1.5éve pedig már ennyi. Havi 500KW fogy, pedig egy 60nm2-es házban lakunk csak.
2012. júl. 6. 14:56
3/16 intrepid válasza:
Rosszul mágneseztétek meg, nem kevesebbet mér, hanem többet.
2012. júl. 6. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
4/16 A kérdező kommentje:
Na ez az, hogy nem csináltunk vele semmit. És ez az ok, hogy emiatt nem is merem bejelenteni, mert annyi ilyen történetet hallani. Persze, megmágneseztem a 7000Ft-os számla miatt, hogy 25000 legyen...Amúgy meg utánaolvastam, azt valami borzasztó nagy erejű, ipari mágnessel lenne lehetséges, olyat meg honnan szereznék! Az óra nem bontott, nem hiányzik semmilyen plomba.Egyszerűen rossz.
2012. júl. 6. 15:10
5/16 A kérdező kommentje:
Van valakinek ELMŰ-s, tisztességes ismerőse aki esetleg meg tudná nézni, hogy tényleg hibás-e?
2012. júl. 6. 15:13
6/16 anonim válasza:
Ezt gondosan olvasd el, a hsz-eket is és emészd az egészet:
A téma hasonló, a palit mágnesezéssel gyanusították, de ő nem fosta össze magát a szolgáltató terrorjától és felvette a kesztyűt. Elment a bíróságig és ott már nem volt elég a magát hatóságnak képzelő szolgáltató hazudozása.
Persze a mai bírósági színvonal mellett ez lehetett akár véletlen is, mindenesetre modernkori hőstörténet :)
2012. júl. 6. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
7/16 A kérdező kommentje:
Na, pont az ilyen történetek miatt nem merem bejelenteni.Nem hiányzik, hogy pereskedjünk és a kötbér sem.
2012. júl. 6. 15:49
8/16 anonim válasza:
Ismerek olyat, akinek szokatlanul magas volt a villany vagy valami egyéb számlája, betelefonáltak és kiderült, hogy csak átakarták verni őket, ezért az elmű egy egyszerű "véletlen hiba" néven rázta le őket.
Szóval egy telefonálás még nem árt.
2012. júl. 6. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
9/16 anonim válasza:
csak hogy tisztábban lássuk a szolgáltatói mentalitást:
Ilyeneket lehet még bőven találni a neten. A lényeg, hogy ha be tudják terrorizálni a fogyasztót, akkor szép pénzeket rugdoshatnak ki belőle, ami nekik talált pénz.
Mérd fel a helyzetet és ha érdemesnek látod, vágj bele. De mindent (mindent!) kínosan dokumentálni, fotózni, stb előtte-közben-utána, mert nagyon gennyes a szolgáltató.
2012. júl. 6. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
10/16 A kérdező kommentje:
Tavaly mikor felhívtam őket telefonon, akkor egy hölgy azt mondta(ajánlotta), hogy ne hívjam ki őket, mert azt nekem kell fizetnem és biztos van egy nagyfogyasztó a házban az viszi az áramot.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!