Akkumulátot töltőt építek. A váltó feszültséget 15V-nak mérem. Az egyent, meg 22V-nak. Mi lehet a hiba?
Figyelt kérdés
Segítsetek megbizonyosodni abban,hogy
1 a műszerem rossz
2 a greatz híd rossz
3 én vagyok a hülye.
2009. febr. 8. 17:45
1/7 anonim válasza:
Ez teljesen normális dolog, semmi probléma!
ha ennyire benne vagy a témában ajánlhatom a [link] oldalt.
2/7 anonim válasza:
Egyik sem, abban az esetben ha a graetz híd után szűröd is a feszültséget, mondjuk egy 2200-4700 uF-os kondival. Szűréskor szorozd (durva számítás) gyök kettővel az egyenirányított feszültséget.
3/7 A kérdező kommentje:
De nincs kondi!Akksitöltőnek minek.A greatz után inkább csökkenni kellene a fesznek,a diódákon eső feszültséggel.Teljesen megőrít.
2009. febr. 8. 20:05
4/7 anonim válasza:
Szia tegyél rá egy nagyon kicsí terhelést és mindjárt jobb lesz
De ha 22 volt lenne rajta akkor nem 3 ampert mérnél egy kb 5 ohmos ellenálással hanem vagy 4.4 et de ez nem igy lesz
Ugyhogy probálgass különféle terheléseken
Jo szorakozást
5/7 A kérdező kommentje:
Ok.gyerekek meg van a hiba.A trafóm elég rozsdás,a szigetelése sem jó,és valahol menetzárlatos.Ő volt a ludas.Nagyon megszívatott.Szabad a hibámon tanulni:).A válaszokat köszönöm!!
2009. febr. 9. 11:40
6/7 anonim válasza:
hüha ezt meg én nem értem hogy is van ez
7/7 anonim válasza:
ha menetzárlatos akkor terhelés nélkül melegedni e kell de a 15 és 22 volt sehogy se jön össze neke m
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!