Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a hiba, ha a műszerfal...

Mi a hiba, ha a műszerfal alapján van töltés, de járó motornál nem lehet (13.14 V) töltőfeszültséget mérni az akkumulátor kapcsain, helyette az akkumulátor 11.12 V-os feszültségét?

Figyelt kérdés
Járó motornál kialszik a töltésjelző, mintha lenne töltés, de műszerrel mérve tapasztalható, hogy a generátor nem tölt.
2010. szept. 24. 13:52
 1/4 anonim ***** válasza:
Én első körben megnézném egy másik akksival. Ha azzal is ugyanezt csinálja, akkor fesz. szabályzó, generátor, stb.
2010. szept. 24. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Réti bubuzér ***** válasza:
Szerintem az akksi régi, és már nem veszi a töltést. Tégy úgy, ahogy az előző tanácsolta, próbáld ki másik akksival.
2010. szept. 24. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 Réti bubuzér ***** válasza:
Ja, és alapjáraton nincs meg az elegendő fordulat, magasabb fordulaton mérjétek!
2010. szept. 24. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Álló rész zárlat, forgó rész zárlat, fesz szabályzó kefe, vezeték szakadás, de azt nem értem, ha áll a moci akkor világít a töltés jelző, ha beindult akkor elalszik?Vagy sosem világít?Az akksi logikus hogy kevés feszkót mutat, mert nem kap töltést.
2010. szept. 26. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!