Miért nem működik a mobilnetem?
Telepítettem a vodás mobilnetem, és amikor kapcsolódni kellene, ezt írja ki: Mobilkapcsolatra nincs lehetőség.
- Állítsa be alapértelmezettnek a jelenlegi mobilkészüléket
az "Eszközkezelés" nézetben.
- Győződjön meg arról, hogy a mobilkészüléket más program
nem használja, és rövid idő után próbálja újra
- Törölje a készüléket az "Eszközkezelés" nézetben,
majd adja hozzá újra és próbálja a kapcsolást újra.
Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, lépjen kapcsolatba
az Ügyfélszolgálattal a mobil hálózati szolgáltatónál.
Támogatás információ:
RAS hiba kód 635
Mit csináljak???
Nekem is ilyen netem volt és nekem sem ment ez.Szerencsére volt szakember ismerős ő csinálta :S
Jobb ha segítséget kérsz....
Nekem évekkel ezelőtt volt ilyen vodás mobilnetem.
Egyszer volt, hogy egyik napról a másikra nem volt hajlandó működni, akármit csináltam vele. 3 voda szervizben voltam vele.
Az első üzletben a kiscsaj nem volt épp a helyzet magaslatán, nem nagyon értett hozzá, átküldött egy másikba.
Ott bedugták a saját gépükbe. Megállapították, hogy tényleg nem hajlandó csatlakozni. Azt mondták, hogy hagyjam ott két hétre és elküldik bevizsgálásra a modemet. Persze a két hétre, amíg nincs nálam, ugyan úgy kiszámlázzák a netszámlát.
Végül nem hagytam annyiban. Elvittem egy harmadik helyre. Ez a vodának egy nagyobb központibb üzlete volt. Ott derült ki, hogy a modem firmware-ét kellett frissíteni. Ezt ott 1-1,5 óra alatt meg is csinálták. Utána jó volt megint, amíg le nem járt a hűségnyilatkozat és le nem mondtam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!