Más is járt úgy az Invitellel, hogy szerződést kötött egy éves hűségidővel, de egy hónap sem telt el (20 nap) és már meg is változtatták a kedvezmények feltételeit?
a vázoltak szerint a szolgáltató jog-ellenes, önkényes, (ÁSZF) szerződés-módósításának tűnik! ez alapján, minden jogi következmény nélkül felmondható.
Javaslat: Írásban (e-mail) jelezd, jelentsd az alábbi címeken:
16. A felügyeleti szervek és elérhetőségük
(1) A Szolgáltató tevékenysége felett a felügyeleti jogokat hírközlési szempontból a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) gyakorolja, e hatóság szervezetei és elérhetőségük az ÁSZF 4. sz. mellékletben találhatók, honlapjának címe: [link]
E-mail cím: info@nhh.hu
Fogyasztói Jogok Képviselőjének Hivatala: E-mail cím: hfjkh@nhh.hu
57. oldal
(2) A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) szerveinek felsorolását és azok elérhetőségét az ÁSZF 6. számú melléklete tartalmazza.
Honlap: [link]
területileg illetékes E-mail címek: 58. oldalon megtalálhatók!
Ja és itt ugye felmerül, hogy te ezt nem tudtad. Egyik szolgáltató sem köteles az ÁSZF módosulást már szóban is jelezni. Ha ő azt elérhetően közzétette, akkor te meg tudtad volna nézni.
Sajnos úgy vannak ezek csűrve-csavarva, hogy ne neked legyen igazad.
Csak azért, hogy bonyolódjon a helyzet:-))))
A szerződés kelt 09.23.-án,(Felkeresett egy üzletkötő, esedékes módosulásról szó sem esett) aktivizálták 10.11.-én mely szerint minden vezetékes hívásom, mindenhová ingyen van 100 órán át. Itt jön a csavar, ma megkapom a számlát, amin szépen ki vannak számlázva az előfizetési díj 10.11-10.31-ig+ az egész november hó előre+ az összes nem inviteles hálózatba irányuló hívásaim.
Felhívom az ügyfélszolgálatukat, hogy mik ezek az összegek, mire vagy 15 perc agyozás után, egy másik kolegától sikerül megtudni, hogy nov 1-től csak az inviteles hálózaton belül használhatom fel a 100 órát.
Felháborodásomat azonnal közöltem a hölgyel, hogy milyen dolog ez 1. talán értesíthettek volna erről az apróságról
2. egy év hűségidő, arra amit nemtudok kihasználni
3. Ha november 1-től van, akkor az októberi hívásokat miért is számlázták ki
És ennek tetejébe, sikerült az üzletkötőt elérnem estefelé, aki közölte hogy ilyenről nemtud, és még a mai napon is kötött több olyan szerződést mint az enyém.
Na nesze neked, házhoz megyünk, hogy az ügyfélnek könnyebb legyen.
Köszi a válaszokat. Természetesen panaszt tettem, nemcsak az üzletkötő miatt, hanem azért is , mert nem tájékoztattak a kedvezményemet érintő változásról, illetve, hogy egy 12 hónapos hűségidőből, mindössze 20 napot élvezhettem(volna).
Elgondolkodtató az invitel részéről is, hogy három éve vagyok az előfizetőjük, és én kedvezményre számítottam nem pedig átvágásra. Az biztos, hogy sem telefon , sem internet nem lesz náluk ezután.
Szia!
Szeretnénk segíteni, de ehhez szükségünk lenne néhány bizalmas adatra (pl. a név, bekötési cím és telefonszám, amire a szerződést kötötted)
Kérlek ezeket az adatokat NE ide a fórumra írd ki, hanem küld el e-mailben az online@invitel.co.hu címre. (A tárgy rovatba légy szíves írd be azt, hogy [SM-000012] - ebből fogjuk tudni, hogy a Te adataid és hogy miért kaptuk a levelet.
Remélem hamarosan kielégítő választ kapsz és újra elégedett ügyfele leszel az Invitelnek.
Üdvözlettel
Invitel Guide
Hű, -ha!
Már megérte, a kérdést feltenned.
Beindult a hívatali gépezet...
sok sikert!
(ne hagyd magad, ragaszkodj a megkötött szerződésben található feltételekhez!)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!