Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Az Apple ügyfélszolgálata...

Az Apple ügyfélszolgálata miért rázza le az érdeklődő ügyfeleket?

Figyelt kérdés
A Story röviden annyi hogy múlt héten pénteken rendeltem az Appletől több terméket. Express szállítást válalatak következő munka napra, azaz 2024 november 11. hétfőre. De a rendelésemet még ma sem kaptam meg. Ma meg már szerda van. És tegnap előtt meg keletett volna kapnom a csomagot. A csomagot az UPS szállítja. Amely információ alapján hétfő reggel óta folyamatosan, ebben a pillanatban is utón van. Az Apple ügyfélszolgálat a csomag szám be mondása után le rakja a telefont. És nem reagál érdemben. Most azon gondolkodom mivel a csomag értéke meghaladja a 100 000 Ft-ot. És az Express szálitást sem tudták be tartani. Igy azon gondolkodok hogy bünető feljelentsét teszek. Mivel múlt pénteken ki fizettenóm a vétel árat. Egyébként telefon tartozékok voltak. Ti mit tennétek helyemben? És az Apple le ráz, illtve mossa kezeit hogy a UPS a hibás. A UPS ügyfélszolgálatát is felhívtam. És a magadott csomag szám szerintük nem is létezik. És itt a kör be zárul. Hova menjek, kihez forduljak panaszal, ha az Apple le ráza az ügyfelet. És nem is érdekli őket. Többször rendletem már az Appletől. De ez az első alkalom hogy gond van velük!

nov. 13. 13:36
 1/5 anonim ***** válasza:
54%
Büntető feljelentést? Milyen indokkal? Ma szerda van, simán megérkezhet ma, vagy holnap. Akkor aggódj, ha egy hét múlva sincs meg
nov. 13. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
0%

"A UPS ügyfélszolgálatát is felhívtam. És a magadott csomag szám szerintük nem is létezik."

Biztos, hogy a csomagszámot adtad meg és nem véletlenül a rendelési számot?

A kettő különböző célú:

[link]

[link]


Egyébként: írj össze mindent - mikor, hol, mit rendeltél, hogyan fizettél, a banki sikeres tranzakcióról legyen nyugtád (például a bank webes felületéről lekérheted), milyen rendelési és csomagszámot kaptál, mikor hívtad az ügyfélszolgálatot, stb... - majd ezeket mind e-mailben, mind postai levélben tértivevényesen (e-mailben is lehet mind kézbesítési, mind olvasási tértivevényt kérni, ha levelezőkliensből küldöd) küld el mind az Apple-nek:

Apple Distribution International Ltd.

Hollyhill Industrial Estate

Hollyhill

Cork

Ireland

contactus.hu@euro.apple.com


mind a UPS-nek:

UPS Hungary Kft.

Lőrinci utca 154.

Airport City Logisztikai Park, G épület

2220 Vecsés, Magyarország

upshungary@ups.com

küldd el (e-mail esetén ajánlom, hogy használd a CC - Carbon Copy, Másolat - címzést, így az egyik fél látja, hogy mindezt elküldted a másiknak is, ezzel nyomást helyezve a felekre) érdeklődve a csomag hollétéről.


Ha nemleges választ kapsz, akkor mindezek birtokában fordulhatsz az európai Online Vitarendezési Platformhoz (mivel határokon átívelő problémáról van szó):

[link]

nov. 13. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
A minap még csak ~40000 Ft volt a csomag értéke.
nov. 13. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

https://www.gyakorikerdesek.hu/egyeb-kerdesek__egyeb-kerdese..

Hogy lett tegnap óta több, mint duplája a csomag értéke...?

nov. 13. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 Gugu Gabor ***** válasza:
Szerintem az infláció és a HUF EUR vagy USD árfolyam változás miatt lehetett ez a árváltozás
nov. 13. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!