Az Apple ügyfélszolgálata miért rázza le az érdeklődő ügyfeleket?
"A UPS ügyfélszolgálatát is felhívtam. És a magadott csomag szám szerintük nem is létezik."
Biztos, hogy a csomagszámot adtad meg és nem véletlenül a rendelési számot?
A kettő különböző célú:
Egyébként: írj össze mindent - mikor, hol, mit rendeltél, hogyan fizettél, a banki sikeres tranzakcióról legyen nyugtád (például a bank webes felületéről lekérheted), milyen rendelési és csomagszámot kaptál, mikor hívtad az ügyfélszolgálatot, stb... - majd ezeket mind e-mailben, mind postai levélben tértivevényesen (e-mailben is lehet mind kézbesítési, mind olvasási tértivevényt kérni, ha levelezőkliensből küldöd) küld el mind az Apple-nek:
Apple Distribution International Ltd.
Hollyhill Industrial Estate
Hollyhill
Cork
Ireland
contactus.hu@euro.apple.com
mind a UPS-nek:
UPS Hungary Kft.
Lőrinci utca 154.
Airport City Logisztikai Park, G épület
2220 Vecsés, Magyarország
upshungary@ups.com
küldd el (e-mail esetén ajánlom, hogy használd a CC - Carbon Copy, Másolat - címzést, így az egyik fél látja, hogy mindezt elküldted a másiknak is, ezzel nyomást helyezve a felekre) érdeklődve a csomag hollétéről.
Ha nemleges választ kapsz, akkor mindezek birtokában fordulhatsz az európai Online Vitarendezési Platformhoz (mivel határokon átívelő problémáról van szó):
https://www.gyakorikerdesek.hu/egyeb-kerdesek__egyeb-kerdese..
Hogy lett tegnap óta több, mint duplája a csomag értéke...?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!