Canon TS3150es nyomtatónak mi lehet a baja?
3 éve vásároltam egy Canon Pixma TS3150es wifis nyomtatót, hogy telefonos alkalmazással is tudjak nyomtatni. Elköltöztem, és az új internet amit bekötöttek sehogy sem kapcsolódik össze a nyomtatóval.
Már nem működik sem a telefonos alkalmazással, sem pedig laptopra letöltött programmal.
Így próbáltam nyomtató kábel segítségével de így sem reagál semmire. Folyton azt írja a gép hogy a nyomtató nem található. Minden lehetőséget próbáltam, ez a probléma kb 1 hét alatt jelent meg.
Ha a nyomtaton nyomok gombot, azaz automatikusan scannel és nyomtat is, az működik. De sehogy sem tudok máshogy nyomtatni vele..
Van rá megoldás, vagy kuka?
Hasonló probléma volt nálunk is.
Ha jól tudok az oldotta meg a problémát, hogy teljesen letöröltem a gépen az alkalmazást és újra telepítettem , mindent frissen újra feltettem. Telefonon pedig sikerült valahogyan a saját wifijére felmenni , de azt hiszem ott is úgy a Canon appját ott is töröltem majd újra vissza töltés.
Remélem sikerült megoldódni. Semmiképpen ne dobd ki, pici hiba lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!