Honnan lehet tudni hogy egy kamerás drónnak a videófelvétele az hány fps?
Figyelt kérdés
Böngészem pár napja a drónokat mindenhol ott van hogy 1080p, 4k, de sehol nem részletezik hogy hány fpsben képes rögzíteni videót, ugyanígy a kamerát se írjak le hogy hány megapixeles.2024. jún. 11. 09:39
1/7 Morzsi007 válasza:
Szerintem normális márkánál fel vannak tüntetve ezek az adatok.
A felbontás is fontos, de a bitsűrűség ami legjobban számít, persze 4K-nál nagyobb, mint FHD-ben. Ha videókat szeretnél vele készíteni, akkor mindenképp olyat vegyél, amin van stabilizátor ( 3 tengelyes gimbal).
Ha mégsem találsz infót, a gyártó oldalán biztosan fogsz.
2/7 anonim válasza:
Így van, a normálisabbaknál megadják ezt az adatot.
Ha nem írják le akkor valószinüleg annyira vacak hogy szégyellik :D
3/7 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat. Kis drónom van, aztán gondoltam beruháznék egy kamerásra de ilyen 30 ezer fölé nem nagyon mennék, míg kezdő vagyok, viszont nem akarom hogy ilyen hasznavehetetlen felvételeket tudjak csak készíteni, és a videóknál azért nem mindegy hány fps-ben készül a felvétel, szerintetek milyet érdemes venni?
2024. jún. 11. 22:53
4/7 Morzsi007 válasza:
Pedig, ha annyiért veszel nem sok mindent lehet majd a felvétellel kezdeni. Inkább egy használt Mavic Mini-t nézz.
5/7 anonim válasza:
30ezer?
Ja így már értem miért nem írják rá hogy mit tud.
Tegyél hozzá még egy kicsit és vegyél valami normális drónt. Ha nincs ennyi pénzed, akkor nem kell drónozni.
6/7 A kérdező kommentje:
Jól érzem hogy ilyen 100 ezer ft körül kellene keresgélnem?
Ezeknek a drónok aakksija meddig bírják?
2024. júl. 10. 09:19
7/7 Morzsi007 válasza:
Mavic Mini 20-25 perc, függ a széltől és repülés sebességétől leginkább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu