Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Valaki rendelt már a kamenik.H...

Optimusz12 kérdése:

Valaki rendelt már a kamenik.Hu-ról mik a vélemények.?szeretnék elektromos kapunyitó rendelni de nem bízok bennük?

Figyelt kérdés
febr. 13. 11:51
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
92%
Lengyelországban bejegyzett cég, szlovák bankszámlával, magyar oldallal és magyar telefonszámmal. Elég érdekes.
febr. 13. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim válasza:
31%
Kamu
febr. 13. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
10%

Bszki, egy egyszerű kinai kacatot rendelsz a 21. században. Azt nem tudom, hogyan jutottál el az adott oldalra ahelyett, hogy valamelyik kinai gyártónál vennéd meg a szarodat FILLÉREKÉRT, de ez a te dolgod.


De ezek szerint azzal sem vagy tisztában, hog amennyiben a neten redelsz, véd téged a jog. Ha nem tetszik, visszaküldöd. Ha nem azt kapod, reklamálsz.

Nőjj mőr fel ebből a megbizhatóoldal-e vidéki szarságból!

Vedd meg . Onnan, vagy Kinából.

De ne légy már vidékiparaszt.

febr. 13. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
78%

A lengyel cégjegyzék:

[link]

szerint 2021 óta létező, szlovák, egyéni vállalkozó:

[link]

az oldal szlovák domain alatt elérhető változatához tartozó Facebook oldala:

[link]

sok követővel és kedvelővel rendelkezik, az Árukereső szlovák változatán:

[link]

is nagyjából pozitív róluk az összkép

febr. 13. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 Szervizmérnök úr ***** válasza:
58%

"...de nem bízok bennük?"


Ne tőlem kérdezd, én nem tudom, te mennyire "bízok" bennük, de nem kellene minden legális EU-s vállalkozást kapásból elutasítani.

Nem miattam, én Kínából szoktam közvetlenül rendelni, de akinek megfelelőbb egy EU-s cég, miért ne?

Itt vannak a szlovák oldalról tapasztalatok, fordítóval is olvasható:

[link]

febr. 13. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim válasza:

Senkinek nem ajánlom a webshopot, még a legvégsőbb esetekre sem! Távol intek mindenkit tőle! Csak mazochistáknak ajánlom a boltot, akinek van idegrendszere hozzá!


A feltüntetett árak igazából csak "tájékoztatott árak". Miután megrendeled a terméket kb. 20-25%-al drágább lesz, ezt tapasztalatból mondom. Miután átutaltad a pénzt, azután közlik veled másnap egy e-mailben.

A magyar ügyfélszolgálatot telefonon nem lehet elérni, e-mailre reagálnak, de kb. semmitmondóan.

A pénz visszafizetéssel nem igyekeznek, húzzák az időt.

Az ÁSZF-ben leírtakat nem tartják be, és a Magyar fogyasztóvédelem nem tud velük mit tenni!

febr. 27. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim válasza:
Szia, én Mexen mosdót rendeltem tőlük. Minden rendben volt. Utánvéttel vettem, jól be volt csomagolva, kicsit paráztam, nehogy összetörjön. Az ár is annyi volt, mint írták az oldalon, szóval én elégedett vagyok velük.
márc. 18. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim válasza:

Teljesen korrekt webshop, magyar ügyfélszolgálattal. Most rendeltem terméket onnan (2 napja), de már nem tudták beszerezni azon az áron (Garmin, tehát nem aliexpress-ről jönne), és látszik, hogy más áruház is kb annyiért árulta, mint ők. Így írtak egy e-mailt magyarul, bemásolom:


Kedves vásárló!

Köszönjük megrendelését.


Sajnos a szállító a mai napon értesített bennünket, hogy az Ön által megrendelt termék már nem elérhető.


Sikerült beszerezni egy másik beszállítótól ugyanazt a terméket


Garmin Varia RTL515 kerékpár lámpa 65 lm akkumulátor

A beszállító 5-7 munkanapon belüli kiszállítással kínálja, de magasabb áron 70 333 Ft-ért.


Az árkülönbözet pótlólagos kifizetése az áru átvételekor vagy az elérhetőségeken megjelölt számlánkra történne.


Ha nem fogadja el az ajánlatunkat a kifizetett összeg visszatérítésre kerül.


Ezért megkérjük, válaszát, egyetért-e ezzel az ajánlattal.


Köszönjük megértését és várjuk válaszát.



Üdvözlettel


Beáta, Kameník csapata.


Úgyhogy kértem vissza a pénzt, pár napon belül a számlámon kell legyen. Írok majd annak a tapasztalatáról is.

jún. 20. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 Szervizmérnök úr ***** válasza:
37%

Elsőre érdekes, hogy miért csinálják ezt több esetben is, de az általam linkelt oldalon (ld. fent) megindokolták:

Dobrý deň.

Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nakoľko sme sprostredkovateľ nákupu tovaru z Poľska, tovar nedržíme skladom. Až po zadaní objednávky, je tovar objednaný u dodávateľa. Nakoľko sa trh neustále vyvíja a ceny sa menia, náš systém nestíha reagovať na tieto zmeny. Ceny na eshope postupne aktualizujeme. Pokiaľ zákazník s cenou nesúhlasí objednávka je zrušená a platba je vrátená.

Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníkov. info@kamenik.sk

Ha érted.

Persze, itt nem nekem kell védeni őket, de egyelőre ez van.

jún. 20. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim válasza:
Ugye június 20-án írtam, hogy kérem vissza a pénzt, szombaton már jött is egy push noti, hogy jóváírás fog érkezni a számlámra, és hétfőn (24-én), meg is érkezett a visszautalás. Szóval nem ültek rajta sokat, 2 munkanapot.
júl. 1. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!