Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Más mobilszolgáltatónál is...

Más mobilszolgáltatónál is bevett szokás, hogy rendszeresen (2-3 hetente) hívogatnak, és lenéző, kifejezetten bunkó módon próbálnak rávenni, hogy váltsak előfizetéses csomagra?

Figyelt kérdés
Nálam tegnap szakadt el a cérna. Az, hogy felkeresnek az ajánlataikkal, az rendben van. De hogy ilyen szinten megy az ügyfél burkolt lehülyézése, meg persze alap a pénztárcájában való turkálás, az nekem már sok. A másik két szolgáltatónál is ez van, vagy csak a Vodások ekkora taplók?
2023. nov. 24. 08:43
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
50%

Itt ugyanerről panaszkodott valaki ezek szerint nem egyedi problema


https://www.gyakorikerdesek.hu/elektronikus-eszkozok__mobilt..

2023. nov. 24. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
41%

10: A flottások? :D Ne röhögtess, minden tender kiírásakor bármelyik szolgáltató szívesen nyerne. Mi választunk közülük.

Ne aggódj, keresnek ezek így is rengeteget.

2023. nov. 24. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
32%
16: Itt csak neked nem megy az értelmezés. Egy ügynöknek, akinek ki van adva, hogy hívjon fel x embert ajánlatokkal, totál mindegy, hogy melyiknek milyen csomagja van. Senkit se egyszerű meggyőzni, a legtöbb embert nem érdeklik az ajánlatok.
2023. nov. 24. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 A kérdező kommentje:

#1 "Miért nem rakod le simán azzal, hogy "nem érdekel az ajánlat"?"

Első körben annyit kérdezett, hogy ráérek-e pár percre? Mondtam, hogy ha gyorsan végez, igen, mert épp munkában vagyok. Rákérdezett az adataimra, majd pedig hogy mennyivel szoktam feltölteni havonta a telefonomat? Én erre tényleg udvariasan mondtam, hogy "elnézést kérek, de ha azért tetszett hívni, hogy váltsak előfizetséses tarifára, akkor ne haragudjon, de nem élnék a lehetőséggel." Erre ő teljesen arrogánsan rámförmedt, hogy "nem ezt kérdeztem, hanem azt, hogy hány forinttal tölti fel havonta a telefonját?" Ekkor már kezdett kinyílni az a bizonyos bicska, de továbbra is próbáltam diplomatikus maradni, és közöltem, hogy ez az én személyes dolgom, és egyébként sem állandó, van, hogy többet, van, hogy kevesebbet. De ettől függetlenül továbbra sem kívánok előfizetésesre váltani. Erre előadta a marketingszöveget, hogy szemben a mostani percdíjammal mennyire kedvező ajánlatot tudna nekem javasolni, de közöltem vele, még mindig kulturáltan és udvariasan, hogy "elnézést kérek, de nem élnék a lehetőséggel". Ezek után már begorombult, és burkoltan megjegyzéseket tett a "matematikai képességeimre", amiért "nem tudom megérteni", hogy a kevesebb az nekem jobban megéri. Erre mondtam neki, hogy tekintve, hogy itt nem csak annyiról van szó, hogy mennyi a percdíj, továbbra sem élnék a lehetőséggel. De ő folytatta a burkolt hülyézést, mert szerinte nem túl bonyolult kiszámolni, hogy melyik éri meg, ez csak egyszerű matematika. Nem olyan nehéz felfogni, hogy ha kevesebb a percdíj, akkor jobban megéri. Meg elég lenéző hangnemben elkezdte, hogy ez csak az emberek fejében gond, mert Magyarországon már az előfizetés szó hallatán is irtóznak, miközben az előfizetés, és a feltöltőkártya ugyanaz, csak másnak hívják. Erre rákérdeztem, hogy szóval ha csak ettől függ, akkor ha mondjuk én 2 hónapig nem telefonálok, akkor nulla forintot kell fizetnem? "Természetesen nem, előfizetési díj akkor is van." Ekkor mondtam, hogy például ez az egyik ok. Ezután jött a győzködés, hogy de hát nekem ez mégis jobban megérné, stb, stb. Na, ekkor már felhagytam a diplomatikus hangnemmel, és közöltem vele, hogy nem vagyok hülye a gazdasági dolgokhoz, tudom jól, hogy mire megy ki a játék, hogy neki az a feladata, hogy értékesítsen, és hogy minél nagyobb profitot termeljen a cégnek. Tudom, hogy egy nagy cégnek a stabil bevétel előnyösebb, mint a kevésbé kiszámítható, akkor is, ha az kevesebb. És hogy tudom azt, hogy ő nyilván a cég érdekeit fogja képviselni, és nem az enyémet. Erre közbevágott, hogy "ha ezt így átlátja, akkor azt is láthatja, hogy magának ez jobban megéri." Erre pedig mondtam, hogy "nem, mert nem csak a percdjíkat kell nézni, és én jobban tudom, hogy nekem mi éri meg, mint maga. Ezennel pedig a beszélgetést befejezettnek tekintem." És letettem.


#10: Teljesen mindegy (egyébként távolról sincs így), ha a cég kínál egy lehetőséget, én pedig élek vele, onnantól elvárom, hogy legalább a normális hangnem, és a döntésem tiszteletben tartása meglegyen.


Nem mellékesen: van (még egyelőre, bár ezek után ez változni fog) egy mobilnet előfizetésem, szintén náluk. Szóval még csak azt sem lehetne rámfogni, hogy kizárólag egy kártyás számom van náluk. De ha úgy lenne, az sem jogosítaná fel őket a hülyének nézésre, főleg, hogy ez már nem először történt meg. A mobilnet kapcsán meg egyszer konkrétan hazugsággal próbáltak rávenni, hogy nagyobb csomagra váltsak. Felhívott, hogy jövő hónaptól megszűnik az a csomag, és váltanom kell másikra. Csak aztán elszólta magát, és kiderült, hogy egyáltalán nem szűnik meg.

2023. nov. 24. 11:55
 15/19 anonim ***** válasza:
100%

#10 "Fillérekért használják a kártyások a drága infrastuktúrát, biztosítják nekik évi 365 nap az elérhetőségüket..."

Az azért ne zavarjon, hogy nagyságrendileg is más terhelés, amikor valaki cska passzívan csüng a hálózaton, meg az, amikor aktívan telefonál, vagy internetezik.

2023. nov. 24. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:

Nálam is befutott már ilyen rámenős ügyfélszolgálatos, de bepanaszoltam, és levélben elnézést kértek, plusz kaptam valamennyi kervezményt is néhány hónapig a díjakból.

Azt a részét megértem, hogy szerencsétlennek magának kell kitermelnie a fizetését, az értékesítás a feladat, ha pedig nem teljesíti az ösztönzőket, akkor nem tudja fizetni otthon a hiteleket, vagy kajára nem futja.

De amikor elkezd blöffölni, hogy a díjcsomagom megszűnt, és másikat kell választani helyette, azt nem tudja, hogy tisztában vagyok a lehetőségeimmel. A már 10+ éve megszűnt csomagommal tökéletesen elvagyok, és már az évek során sokan bepróbálkoztak ezzel a szöveggel.

2023. nov. 24. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:

Évente 1x probákozik Vodafone de soha nem sikerült cserére birniuk de egyik szolgáltatonak sem az elmúlt 20 évben feltöltőkártyás vagyok

Mindig nagyon udvarias voltak én meg végig hallgatom öket de udvariasan vissza utasitom .

2023. nov. 24. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
75%
Te tényleg nem vagy normális kérdező ha ennyit veszekedtél vele. A negyedik másodpercben rá kell nyoni a telefont az ilyenre.
2023. nov. 24. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
50%
Legközelebb mondd meg nekik, hogy ha mégegyszer felhív, akkor nem tarifacsomagot, hanem szolgáltatót fogsz váltani.
2023. nov. 24. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!