Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Szerviz nem tudta javitani....

Szerviz nem tudta javitani. Mit varhatok akkor?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Ket hete leadtam a Media Markton keresztul szervizbe a fulesem. Garancias volt meg. Tegnap kaptam a kovetkezo mailt a szerviztol:


"Sajnos nem lehetséges az Ön által leadott termék javítása, kérem fáradjon be áruházunkba az eredeti

értékesítési bizonylatokkal."


Van esely talan cserere? Vagy miert kene akkor bemennem az aruhazba?


2023. szept. 21. 08:32
 1/3 anonim ***** válasza:
Több választási lehetőség van, nem tudom az adott üzletben melyiket preferalja: csere ugyanolyanra, csere ugyanolyan értékű, de más típusú fülesre, helyben levasarolhato credit, vagy készpénzes visszafizetés.
2023. szept. 21. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Morzsi007 ***** válasza:

Media Markt van olyan nagy üzletlánc, hogy ezzel nem fog szórakozni, ha nem javítható, szerintem cserélik.

Én egyszer egy monitort vittem vissza, pixelhibával, 3 nap után. Meg sem nézték, hogy mi van vele. Mondták válasszak egy másik dobozt. Azt ott kibontattam az eladóval, mondtam neki, nem akarom ezt is visszahozni, ha egyből pixelhibás, azon nem volt pixel hiba, viszont, mintha egy hajszál lett volna az LCD és a külső fólia között. Bontottunk egy másikat, az már rendben volt.

2023. szept. 21. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Ebből csere lesz. Ha még kapható ez a típus akkor ugyanolyanra, ha nem akkor egy legalább olyan tudásúra.
2023. szept. 21. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!