Szerviz nem tudta javitani. Mit varhatok akkor?
Sziasztok!
Ket hete leadtam a Media Markton keresztul szervizbe a fulesem. Garancias volt meg. Tegnap kaptam a kovetkezo mailt a szerviztol:
"Sajnos nem lehetséges az Ön által leadott termék javítása, kérem fáradjon be áruházunkba az eredeti
értékesítési bizonylatokkal."
Van esely talan cserere? Vagy miert kene akkor bemennem az aruhazba?
Media Markt van olyan nagy üzletlánc, hogy ezzel nem fog szórakozni, ha nem javítható, szerintem cserélik.
Én egyszer egy monitort vittem vissza, pixelhibával, 3 nap után. Meg sem nézték, hogy mi van vele. Mondták válasszak egy másik dobozt. Azt ott kibontattam az eladóval, mondtam neki, nem akarom ezt is visszahozni, ha egyből pixelhibás, azon nem volt pixel hiba, viszont, mintha egy hajszál lett volna az LCD és a külső fólia között. Bontottunk egy másikat, az már rendben volt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!