Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Mennyire gyakori, hogy az...

Mennyire gyakori, hogy az Alzánál vasárnap délután hívogassák az embert, hogy változtassa meg az egyébként jogosan adott 1 csilalgos értékelést jobbra?

Figyelt kérdés
2023. febr. 13. 15:30
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Nem nagyon.
2023. febr. 13. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Kizártnak tartom.
2023. febr. 13. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Hát.. velem megtörtént. :-) Bár van egy sanda gyanúm, hogy ez nem hivatalos hívás volt.
2023. febr. 13. 15:39
 4/10 Szirty ***** válasza:
100%
Jujj!
2023. febr. 13. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
0%
Mert nem kell jogtalanul lejáratni cégeket. Nekem is eldurrant volna az agyam.
2023. febr. 13. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
83%
Szerintem több van ebben a történetben! Na mesélj! Részletek? Mit rendeltél, mi történt, kivel vesztél össze, miért adtál 1 csillagot? Stb!?
2023. febr. 13. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Az történt, hogy rendeltem tőlük, nem nagy összegben (nyolcezer forint), és ha már van itthon 50 ezernyi kriptóm, és lehetőség van azzal fizetni, gondoltam, kihasználom a lehetőséget. Persze, hogy nem működött a rendszer, a pénzt elutaltam, de kevesebb időt adtak a tranzakcióra, mint amennyi alatt azt a rendszer hitelesítette. (Aki nincs otthon az ilyen dolgokban: ez akár egy óráig is eltarthat. Ők adtak erre 15+10 percet. 45 perc alatt ment végbe jelen esetben.) Én persze számítottam rá, hogy valami nem fog működni, elvégre elég új dolog, és kevesen használják, szóval képernyőképekkel részletesen dokumentáltam a folyamatot. Miután meghiúsult, írtam nekik. Visszaírtak, hogy küldjem el a képernyőképeket, amivel beazonosítható a tranzakció. El is küldtem. Jön a válasz, hogy nem érkezett tőlem utalás, fizessem be újra. Akkor írtam nekik újra, hogy mivel már befizettem, nem fogom újra. A képernyőképeken pontosan látható, hogy melyik walletről milyen címre mennyit utaltam, ami így a blokkláncon is ellenőrizhető. Erre jön a következő e-mail: fizessem be újra. Na, az e-mail alján volt a felhívás, hogy értékeljem az ügyintézés minőségét, és erre nyomtam egy 1 csillagos értékelést. És ezért hívtak fel vasárnap, hogy meggyőzzenek, hogy ők igazából mindent jól csináltak, és hogy nem akarom-e megváltoztatni az értékelést. Nekem ez kicsit furcsa, és szerintem csak az illetékesek akartak a hivatalos utat megkerülve akarták elérni, hogy mégis felpontozzam őket.
2023. febr. 13. 18:40
 8/10 anonim ***** válasza:
76%

Képernyőkép? Aha. Nekem meg olyan képernyőképem van, hogy tartozol nekem tízmillió forinttal. Ne nevettesd már ki magad.

Trükköztél, nem jött be, ennyi, nem lett ingyen nyolcezer forintos akármid.


Már csak azt várom, amikor az egész kriptolufi kidurran, és a sok barma itt fogja siratni a sosem volt tízmillióit. Persze aki van annyira hülye hogy elhiszi, attól hogy egy bivalyerős gép egész nap "padlógázon" jár, és számolja a semmit, abból érték keletkezik, az meg is érdemli.

2023. febr. 14. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
93%
Az az ügyintéző volt genny és amikor lepontoztad akkor besérült, vagy megijedt hogy lecseszik, ezért hívott szűkölve, hogy pontozd már fel. Az is lehet a fizetésük múlik az értékeléseiken.
2023. febr. 14. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Igenis keletkezik érték!!

Nézd meg a villanyszámlán mennyi! :DDDD

2023. febr. 14. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!