Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Hova forduljak, ha duplán...

Hova forduljak, ha duplán lett levonva egy termék ára, és már több emailt is írtam nekik és semmi reakció, semmi visszautalás?

Figyelt kérdés
2022. nov. 22. 09:44
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

Keresd ki a cég weboldalát a domain.hu keresőben.

Ez megmondja a háttérben lévő cég nevét (ha amúgy nincs megadva az elérhetőségük, vagy a brand mögött álló cégnév).

Ezután az elektronikus cégjegyzékben megkeresed őket, és ott lesz tulajdonos, elérhetőséggel, ügyvezető tisztségviselő elérhetőséggel.

Ha nincs más mód, keresd őket.

2022. nov. 22. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:

Öcsém... 1 munkanap sem telt el, hova kapkodsz már a több emaillel?

Te nagyokos még adod alá a lovat a cégjegyzékkel :DDDD

Majd válaszolnak. Van még kb 1000 másik erőszakos vásárló aki azonnal akarja a megrendelését vagy a pénzét.

A 7-14 napot onnan kell számolni amikor átutalták a pénzt, nem onnan hogy te mikor szóltál, vagy rendeltél bármit. A revolut számlád litván, úgyhogy lehet nem is utalnak oda, mert nem akarnak nemzetközi utalásért fizetni. Meg is érdemli mindenki aki revolutot használ... Oroszok által alapított angol cég litván számlájára teszitek a pénzeteket. Utána meg megy a sírás ha valami nem úgy megy ahogy szeretnéd. :DD

EGyáltalán levonták, vagy csak zárolva lett? Miért fizetted a két cuccot külön? Biztos, hogy egy terméket rendeltél, nem pedig 2 darabot? Ha egy terméket rendeltél akkor azt nem véletlenül kétszer? Volt valami hiba a rendelés közben, újra kellett kezdeni esetleg?

2022. nov. 22. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
Hidd el tizenkettes haverom, hogy nem egy esetben működött a cégjegyzéken keresztüli megkeresés. Az ügyfélszolgálatos rögtön megtalálta a telefonját, és fel tudott hívni...
2022. nov. 22. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:

12-es nagyokos: azóta kerestek és elnézést kértek mert a bankkártya utalásokkal gondok voltak,azt mondta az ügyfélszolgálatos ,hogy javítják és a napokban visszautaljáák, egyáltalán nem zavarja őket a revolut ,ma már szinte mindenki ismeri és használja. Teljesen jó utazásoknál is a revo, sokat spóroltunk már így na meg csak egyszeri kártya levonási díja van amikor kiküldik a kártyát, amúgy meg annyiszor fizetsz vele amennyiszer akarsz, nincs ilyen szar helyzet mint magyar kártyával hogy x utalásnál már levonási díjakat számolnak fel stb. vagy vásárlásnál :D

És nem nem duplán vettem egy terméket az ő rendszerük volt rossz.

2022. nov. 23. 09:30
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!