Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát, hogyha időközben megszűnt a webáruház?
Figyelt kérdés
4 hónapja vásároltam egy terméket (7.000Ft) egy hazai webshopból, ami meghibásodott és szeretném alkalmazni a garanciális lehetőségeket, viszont időközben megszűnt ez a webshop. Nem tudom elérni őket, mit lehet ilyenkor tenni?2022. máj. 24. 18:17
1/9 anonim válasza:
A gyártóval felveheted a kapcsolatot.
3/9 anonim válasza:
milyen bolt volt ez, és micsoda az a termék?
4/9 A kérdező kommentje:
A gyártó nem magyar, talán lengyel. Ebben az esetben lengyelül vagy angolul kell felvennem a kapcsolatot velük?
2022. máj. 24. 20:37
6/9 anonim válasza:
Nézd meg hogy Magyarországon van-e márkaképviseletük!
8/9 anonim válasza:
7# körülbelül ezer milliárd csillió dolgot.
9/9 anonim válasza:
Mondj le róla. 7000-nél akár többe is kerülhetne az eljárás lelki terhe, időigénye, postaköltsége, satöbbi, még akkor is, ha sikeres lenne. És akkor még mindig csak egy javított szerkezeted van, a bizalom már elveszett, az esély meg fennmarad, hogy megint tönkremegy.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!